Jakobk Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Hvilket kabinett anbefaler dere under 1000? Viktig å kunne skjule kablene undr hovedkortplata. ATX HK, Noctua nh-d14, og 6970. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Hva tenker du på når du skriver "Beste kabinett"? Er det best med tanke på kjøling, lavt støynivå, utseende, modifikasjonsmuligheter, organisering av kabler, eller noe helt annet? Fractal Design Define R3 kan kanskje være et alternativ om du vil ha en grei kombinasjon av egenskapene beskrevet over. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Som meh. nevner, så lurer vi på hva du tenker på med best. Om du vil ha god kjøling og lavt støynivå kan jeg ambefale CM haf 922. Du har muligheten til å organisere kabler, men du vil se de som går til hdd og slikt, da det ikke blir godt nok skult der.. Er også muligheten for noen modifiseringer, og utseende er jo kult, dog det er smak og behag... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 HAF 912 CM 690 II Advanced Tempest EVO Storm Scout er helt ok om du ikke har så veldig store krav til støy og er litt dreven i kabelrydding. Antec Nine Hundred Two drar på årene, men er fortsatt ganske god kjøling. Raven 02 har den beste kjølingen til under 1000 kr, den konkurrerer faktisk med HAF X på toppen. Støysvakt er det også. Alle jeg har listet her har kjøling som hovedfokus, de er ikke listet i noen annen rekkefølge enn den jeg så på dustin.no tilfeldig. Min anbefalning går til Raven 02, men dette er tungt og vrien på hovedkortet appellerer ikke til alle. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Fokusert på kjøling utseende, og kabelorganisering. Til gaming Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hva med Antec One Hundred? God kjøling og det har USB3, men litt svak på kabelorganisering. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Men viss jeg går for Raven 02, er det plass til noctua nh-d14 i kabinettet? Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Fractal Design Define R3, say no more... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå