volvo240turbo Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 hei. er det noen som vet om et bra musikk studio, jeg har tenkt og begynne å spille inn noen sanger jeg har laget. det har ikke noe å si om det er gratis eller pris, men det burde vere brukervennlig slik at jeg klarer og bruke det. takker for svar Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Regner med du snakker om inspillingsprogram. Audacity (gratis). Det er det eneste som jeg ser på som enkelt å bruke. Kommer an på hvor enkelt det må være... Endret 1. mai 2011 av Grønås Lenke til kommentar
volvo240turbo Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 allt annet en audiacity, det har den verste kvaliteten jeg noen gang har vert borti.. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Ser den. Men da sier jeg Syntrilium Cool Edit Pro 2. Et gammelt men pålitelig innspillingsprogram som du ikke får tak i hvor som helst. Ja det er gammelt, men det går fint an å tweake kvaliteten høyere på instillingene. Mange bruker det fortsatt i dag, og det er et mellomavansert innspillingsprogram. Du må jo antageligvis kjøpe det da, men det var det å finne det også. Kanskje potensiellt vanskelig å finne det i dag og kjøpe det lovlig da men hva vet jeg, kan være det har blitt gratis i dag siden det er så gammelt. Jeg har jo det fra lenge før av. Men dette programmet beviser at gammelt program ikke alltid behøver å være dårlig. Lenke til kommentar
volvo240turbo Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Takk for tipset, skal prøve det ut så snart jeg får pcn fra rep. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Her er et bilde for å friste litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå