The Crusher Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 write image file to disc. Derreter blar du fram til .iso filen du lastet ned (tror den var pakket inn i en 7zip mappe) og brenner den ut Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 write image file to disc. Derreter blar du fram til .iso filen du lastet ned (tror den var pakket inn i en 7zip mappe) og brenner den ut brenner ut! det var ikkeen zip file jeg lasta ned da, det var .iso. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Aha. Husker ikke helt nedlastningssiden HAr bare et par cd'r liggenes, så laster skjeldent ned den Men daså, mener å huske at det er det første valget du skal ta i "boot menu" på cd'n Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Aha. Husker ikke helt nedlastningssiden HAr bare et par cd'r liggenes, så laster skjeldent ned den Men daså, mener å huske at det er det første valget du skal ta i "boot menu" på cd'n oij oij. Jeg slo på maskinen, trykka på f12 - boot menu. også cd-rom. SÅ venta jeg en stund til jeg kom til der det er blå bakgrunnen, der feil meldingen kom. Så kom det ikke feil meldingen, men en annen melding '' the files 'asms' on Windows Xp professional service pack 2 cd needed. Type the path where the is located, and then click OK. Copy files from: D:\1386 '' hva skjer her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå