Gå til innhold

APB Reloaded - Noen som spiller beta?


Anbefalte innlegg

http://www.gamersfirst.com/index.php?q=download

 

Prøv å last ned launchern

 

Har lastet ned Launchern, downloadet spillet og alt er klart. Slik har det vært fra dag en. Når jeg logger på kontoen får jeg Error Code: 10010 som betyr følgende: Error 10010 - This means that your log-in details are incorrect. (Or your closed beta account is not activated)

 

Legger ved bilder om det skulle hjelpe.

 

Jeg tror derfor at kontoen min ikke er enablet for closed beta, for jeg har rett å slett ikke fått noe beta-kode. (Sikter til mitt første innlegg). Jeg prøvde nettopp å reparere filene gjennom launcheren, noe som den gjor, men den løste ikke problemet, noe som forøvrig ikke kom som en overraskelse.

post-130648-0-87038000-1309552470_thumb.jpg

post-130648-0-34337900-1309552485_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

WOW, har faktisk ikke ord! Dette spillet er.... tam tam.... HELT FORFERDELIG :( Beklager til alle som faktisk finner APB underholdende og gøyt, men ingenting falt i smak hos meg. Først og fremst vil jeg klage på styringen av bilene. Hva er det de har gjort her? Snakk om delay på styring og gass/revers/bremse. Trodde dette var på GTA, bare online, der tok jeg virkelig feil :) Samme med skytingen. Mulig jeg ikke har satt meg godt nok inn i hvordan man dreper folk, men jeg drepte kanskje 1 av 10 stykk. Andre folk løp rundt og skjøt meg, når det gjelder meg - uansett hvor mye jeg skjøt tilbake så klarte jeg ikke å drepe noen. Helt ærlig vet jeg ikke om jeg traff engang. Utenom han ene jeg drepte da.

 

Mange klager på lagg, men jeg opplevde ikke mye lagg i min spilletid. Derimot stresset jeg i menyene. Jeg fant aldri klær jeg hadde kjøpt. Hvor forsvant de? Når man skulle se hvordan klær så ut tok det en evighet før man fikk se dem. Samme når man skulle bytte antrekk. Bildet kom aldri opp, og du kunne bare ta en sjangse på hva du fikk på deg. Endte alltid opp med naken mann.

 

Ut i fra min opplevelse av spillet anbefaler jeg INGEN å prøve det. Ihvertfall ikke hvis du liker GTA. Utrolig mye mer jeg ikke likte også, men jeg orker ikke skrive mer nå. Føler uansett det jeg har skrevet er advarsel nok.

Lenke til kommentar

Jeg digger det og fått med meg en del venner som elsker det også.

Syns bilkjøringen og kampene går smooth som et vanlig FPS til meg ihvertfall.

 

Fantastisk gøy spill men det jeg sliter med er folk som har betalt penger for å skaffe seg premium våpen som er latterlig kraftig. Dominerer alle games hvor vi møter dem.

Det er også latterlige mange cheatere dessverre :(

 

Ta en titt på listen her, tror det er over 1000 som har blitt tatt ..............

 

http://forums.gamersfirst.com/index.php?showtopic=183759

Lenke til kommentar

det jeg sliter med er folk som har betalt penger for å skaffe seg premium våpen som er latterlig kraftig. Dominerer alle games hvor vi møter dem.

 

 

Her tar du veldig feil. Premium våpen er ikke merkbart bedre enn vanlige våpen med mods. Det er bare dårlige/nye spillere som klager over dette.

Endret av magnifier
Lenke til kommentar

Det kommer til å bli patchet om ;) Ihvertfall N-TEK Scoped2 og Whisper riflene.

 

N-TEC PR2 kommer ikke til å bli gjort noe med, den er helt balansert. Whisper, som er en SMG ikke en rifle, kommer kanskje til å lage litt mer lyd, that's it. Personlig bruker jeg heller en OCA med Reflex sight 3 og Cooling Jacket 3/Rifling 3 enn en Whisper.

Endret av magnifier
Lenke til kommentar

WOW, har faktisk ikke ord! Dette spillet er.... tam tam.... HELT FORFERDELIG :( Beklager til alle som faktisk finner APB underholdende og gøyt, men ingenting falt i smak hos meg. Først og fremst vil jeg klage på styringen av bilene. Hva er det de har gjort her? Snakk om delay på styring og gass/revers/bremse. Trodde dette var på GTA, bare online, der tok jeg virkelig feil :) Samme med skytingen. Mulig jeg ikke har satt meg godt nok inn i hvordan man dreper folk, men jeg drepte kanskje 1 av 10 stykk. Andre folk løp rundt og skjøt meg, når det gjelder meg - uansett hvor mye jeg skjøt tilbake så klarte jeg ikke å drepe noen. Helt ærlig vet jeg ikke om jeg traff engang. Utenom han ene jeg drepte da.

 

Mange klager på lagg, men jeg opplevde ikke mye lagg i min spilletid. Derimot stresset jeg i menyene. Jeg fant aldri klær jeg hadde kjøpt. Hvor forsvant de? Når man skulle se hvordan klær så ut tok det en evighet før man fikk se dem. Samme når man skulle bytte antrekk. Bildet kom aldri opp, og du kunne bare ta en sjangse på hva du fikk på deg. Endte alltid opp med naken mann.

 

Ut i fra min opplevelse av spillet anbefaler jeg INGEN å prøve det. Ihvertfall ikke hvis du liker GTA. Utrolig mye mer jeg ikke likte også, men jeg orker ikke skrive mer nå. Føler uansett det jeg har skrevet er advarsel nok.

 

Beklager at ingen holder hånden din gjennom spillet og at du ikke skjønner grunnleggende taktikker som flanking som er en stor del av dette spillet.

Lenke til kommentar

Beklager at ingen holder hånden din gjennom spillet og at du ikke skjønner grunnleggende taktikker som flanking som er en stor del av dette spillet.

 

Ja, det er synd. Uansett så lurer jeg på om man kan gjøre noe med delayet på bilene (sving, gass, bremse osv.). Er det noe i controller options kanskje? Skjønner absolutt ikke hvordan folk kan lære seg å kjøre med en bil som ikke svinger før etter et sekund etter du har trykt på knappen. Dessuten er det ikke bare jeg som har null kontroll på bilene. Alle andre driver å krasjer overalt. Utrolig vanskelig å svinge unna trafikk når man kommer i stor fart og bilen ikke svinger med en gang.

 

Klar over at jeg mest sannsynlig bare suger kraftig når det gjelder å drepe. Har ikke satt meg selv inn i spillet på samme måte som en kanskje bør gjøre.

Lenke til kommentar

Beklager at ingen holder hånden din gjennom spillet og at du ikke skjønner grunnleggende taktikker som flanking som er en stor del av dette spillet.

 

Ja, det er synd. Uansett så lurer jeg på om man kan gjøre noe med delayet på bilene (sving, gass, bremse osv.). Er det noe i controller options kanskje? Skjønner absolutt ikke hvordan folk kan lære seg å kjøre med en bil som ikke svinger før etter et sekund etter du har trykt på knappen. Dessuten er det ikke bare jeg som har null kontroll på bilene. Alle andre driver å krasjer overalt. Utrolig vanskelig å svinge unna trafikk når man kommer i stor fart og bilen ikke svinger med en gang.

 

Klar over at jeg mest sannsynlig bare suger kraftig når det gjelder å drepe. Har ikke satt meg selv inn i spillet på samme måte som en kanskje bør gjøre.

 

Biler er en stor del av APB, mye større enn mounts i WoW eller noe annet som kan sammenlignes, alle kjøretøy blir styrt av serveren, man bare sender inn sin egen kommando for hvilken retning du vil kjøre og når serveren får den informasjonen så beveger bilen seg den veien du ville at den skulle.

Hvorfor det tenker du kanskje.

Har du spilt noe bilspill på nettet så skjønner du det.

Man har passasjerer i bilen, og om det var client side kjøring hadde de bare teleportert rundt omkring som du ser i andre motorsportspill.

For at det skal kjøre smooth så må alt skje på serveren ellers blir det bare humping og teleportering som kan ende med en bil inni en annen bil og hele driten eksploderer etc.

+ delayet er nesten ingenting, jeg har rundt 60-50 ms og kjører helt fint så lenge fpsen min holder seg over 45

 

Også vanligvis så styrer man kjøretøy på clienten sin, og så blir den informasjonen om hvor du er sendt inn til serveren, her så bare får serveren vite hvor du vil kjøre.

Endret av Maniox
Lenke til kommentar

Vel, jeg har spilt en del i dag, og synes spillet blir bedre og bedre jo mer jeg skjønner. Derimot er det utrolig frustrerende å ikke finne ut av f.eks. hvordan man skifter primary weapon osv, fant det ut til slutt :) Samme med klær.

 

Er criminal og heter Fiskekrok på Patriot. Bare å adde meg om noen andre spiller der. Vil gjerne teste det ut med noen litt mer erfarne, så jeg slipper å stresse hele tiden ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...