Swompie Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Har spilt siden begynnelsen av CB Liker det veldig godt, prøver å få i gang en liten Norsk klan, men det virker som at det er få Norske spillere på Patriot (EU2) Hey hvordan server spiller du på ? jeg er interisert i å starte Norsk klan Ganske ny i spillet men Morro å ha noen nordmenn å spille med Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg spiller på obeya (eu1) legg til Masen :-) Lenke til kommentar
Crazning Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Morn, Fail Force rekrutterer norske enforcere med 50rating + på Obeya EU server. ( VT server er også inkludert) Vi 6 som startet opp ligger på gold 5-10 threat og vil gjerne ha med fler inn i spillet som vi kan "trene" opp ^^ Vi har rundt 10 norske /svenske medlemmer atm. /w CuddleCake ingame hvis noen er interessert =) @Nightmare1518 : tragisk nok så whiner 80% av de som taper at folk hacker og cheater og alt det barnslige greiene der. Jeg har vel rundt 300timer played totalt i RTW og GamersFirst og kost meg ofte på top threats, og kan telle på én hånd hvor mange hackere jeg har møtt på. Noen har en obvious aimbot hvor hele distriktet er klar over det, mens andre bruker den derre x22 hacken som AvrilLavigne playeren la ut på YouTube. Men det er minimalt med cheatere, eneste forklaringen er at man er uerfaren og bruker kamera for lite. (Det er 3rd person spill for de som ikke har skjønt det enda ) Selv om man er pro i 1,6 eller CoD ol. så betyr ikke det at man er skilla i APB. Det er så mye mer i spillet enn aim. Så vennligst ikke spre rykter om at cheatere ødelegger spillet når det bare er manglende kunnskap og "skills" =) Endret 31. mai 2011 av Crazning Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Ganske lei at jeg må vente så lenge i kø for å komme inn på servern (obeya eu1). Venta ca 30 min i går og nå ser det ikke noe særlig bedre ut.. men men ikke rart det er mye pågang siden det ikke var så lenge sia OB kom ut Endret 31. mai 2011 av furiUZ Lenke til kommentar
Crazning Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 er bare å kjøre premium da ^^ koster 55kr atm, er jo halv pris forhold til andre mmo spill med subscription eller premium acc. Liker man spillet er det verdt det bare å skippe 2 cola flasker feks xD Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) hehe, nja.. er jo tråsalt OB nå da, og ikke lenge til spillet får en release date. Venter helle til da for å evt. kjøpe premium etc Endret 31. mai 2011 av furiUZ Lenke til kommentar
KRIGERN Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Har spilt siden begynnelsen av CB Liker det veldig godt, prøver å få i gang en liten Norsk klan, men det virker som at det er få Norske spillere på Patriot (EU2) Hey hvordan server spiller du på ? jeg er interisert i å starte Norsk klan Ganske ny i spillet men Morro å ha noen nordmenn å spille med Jeg spiller på Patriot (EU2) Heter Icanhasiron in-game. Er på ganske ofte, så prøv å send meg en PM in-game en dag Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 hehe, nja.. er jo tråsalt OB nå da, og ikke lenge til spillet får en release date. Venter helle til da for å evt. kjøpe premium etc F2P Open Beta = ingen forandring ved release, det blir ingen fler characters wipes. Kommer ikke til å merke noe ved release så det er bare å kjøpe premium nå. De har ikke lov å ta betalt for stuff i en beta der ting vill bli sletta ved release. Spill som om det skulle vært lansert( er bekrefta fra GamersFirst ) Spiller crim på Obeya. RobertHawkins Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 andre som sliter ekstremt mye med error i dag etter den nye patchen? har hatt perioder der jeg får error etter noen min om at og om at. så kan jeg plutselig spille over en time uten error så kan error maratonnet plutselig starte igjen 1 Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Det er en fix på vei, stort sett alle har hatt det problemet etter den siste patchen. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 @apb_reloaded: APB Reloaded: Update: we have accelerated the patching schedule - now the patching will start at 11:30am to apply the hotfix. Det er 20:30 her. Lenke til kommentar
Mrpain Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg spiller på Obeya (EU1) Enforcer - Mrpain Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Patchen nedlastet, venter bare på at serverene skal åpne. Whitefall på Obeya, Enforcer med NYPD-cruiser. Mangler riktige lys på taket, men fatter ikke hvordan jeg får låst opp fler deler. 1 Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Har dette spillet noe release date? Er det bare å melde seg på betaen og krysse fingrene? Har signet opp for betaen i rundt en måned nå. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Er i open beta er det ikke? Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Er i open beta er det ikke? Jeg tror at for øyeblikket er spillet i closed beta og at det var i open beta tidligere i år. Er ikke 100% sikker! På denne Wikipedia-siden står det at spillet har release idag i Europa, men jeg finner det ingen steder. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 http://www.gamersfirst.com/index.php?q=download Prøv å last ned launchern Lenke til kommentar
Kirua Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Tror jeg må prøve dette spillet. Hører mange sier det er utrolig morsomt. Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Er morsomt, men man blir litt lei etter hvert med bare 2 områder å velge mellom. I alle fall om man spiller alene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå