Gå til innhold

APB Reloaded - Noen som spiller beta?


Anbefalte innlegg

Vel, jeg har spilt en del i dag, og synes spillet blir bedre og bedre jo mer jeg skjønner. Derimot er det utrolig frustrerende å ikke finne ut av f.eks. hvordan man skifter primary weapon osv, fant det ut til slutt :) Samme med klær.

 

Er criminal og heter Fiskekrok på Patriot. Bare å adde meg om noen andre spiller der. Vil gjerne teste det ut med noen litt mer erfarne, så jeg slipper å stresse hele tiden ;)

 

Ja det er først når du lærer spillet fullt ut at man virkelig ser kor bra det er.

Elsker spillet selv nå. Irriterte meg grønn over å tape dueller tidligere men begynner å skjønne at det er våpen for enhver situasjon så man må planlegge mer :D

 

60+ timer ingame jeg. Er SYKT lenge siden jeg har sittet så lenge med et spill.

Råder folk til å laste ned og spille dette. Uten tvil noe av det beste du kan spille nå per dags dato.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøver det, men kommer meg jaggu ikke ut av the finance district! Får ingen oppdrag :(

 

du må trykke på k for og få oppdrag. det kan ta veldig lang tid før du får oppdrag vist du spille alene. men det er bare og trykke på ESC og gå til groups and friends og trykke på LFG knapp tingen som kommer opp nede til høyre.

 

 

Går Waterfront District i utgangspunktet ut på det samme som Financial District? Groupe opp å gjøre ting mot motsatt fraksjon?

 

ja men det er andre revards en i financial. det beste er og gjøre litt i financ og litt i waterfront. så får du revards'a jevnt over.

 

da slipper du og unlocke casco på financial og så joiner du water og du kan bare unlocke lowbie stuff. det er litt kjedelig.

Lenke til kommentar
ja men det er andre revards en i financial. det beste er og gjøre litt i financ og litt i waterfront. så får du revards'a jevnt over.

 

da slipper du og unlocke casco på financial og så joiner du water og du kan bare unlocke lowbie stuff. det er litt kjedelig.

 

Ok, takk for hjelpen! Stikker Waterfront en tur :)

Endret av Waldemariel
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Tar en adlri så liten necro her.........

 

Siste patchen før spillet går ut av beta i morgen er underveis nå. Hovedsakelig bug fixing, men også en ny spillmodus som heter Fight Club.

 

Kan lese siste patchnotes her

 

Er fortsatt en del cheaters, men ikke så ille som det var i sommer. Russerne får sin egen server etterhvert også.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...