Gå til innhold

APB Reloaded - Noen som spiller beta?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er ikke noe særlig annerledes, det er enda en del hakking helt plutselig og ping går opp til rundt 1000ms helt uten videre. Er jo litt morsomt egentlig, alle bilene i gata braser inn i nærmeste vegg helt plutselig :p Kjører normalt med 40-60 fps men kan falle ned til 10 helt plutselig, har hørt andre også har det i nærheten av røykskyer, flammer osv.

Lenke til kommentar

Den er ikke noe særlig annerledes, det er enda en del hakking helt plutselig og ping går opp til rundt 1000ms helt uten videre. Er jo litt morsomt egentlig, alle bilene i gata braser inn i nærmeste vegg helt plutselig :p Kjører normalt med 40-60 fps men kan falle ned til 10 helt plutselig, har hørt andre også har det i nærheten av røykskyer, flammer osv.

Hmm håper værtfall det blir bedre enn når realtime hadde det. Det hadde jo et stort potensiale!

Lenke til kommentar

Har vært så heldig å fått bli med i closed beta.

 

Spillet er fantastiskt, ligner på PTWen på slutten av RTW-APB og våpnene er rebalansert. Bruker starting våpnet enda for å si det sånn...

 

Har fått låst criminalen min i et distrikt da serveren gikk ned (fml).

 

Men spiller på enforceren min (Nemizr) add meg gjerne ^^.

 

Opplever lagging de første 2-5minuttene jeg er inne på en ny server, men når jeg har rendra hele mappet slutter det.

60% av criminalene hacker (aimbot, wh) mens de fleste enforcerne er veldig dårlige slik jeg har merket det.

 

Noen spørsmål om closed beta er det bare å spørre.

 

De har forresten fjernet factions, dvs G-Kings, Tigers, Praetoriens n stuff.

 

Open Beta begynner 18. Mai 2011.

 

 

Stilig!

Spilte det vanlige før det la ned.

Hvor får du beta key?

 

Hvis du spilte det før skal du ha fått e-mail i februar hvor de ba deg signe opp på closed beta. Slik jeg fikk invite.

Endret av Nightmare1518
Lenke til kommentar

Har vært så heldig å fått bli med i closed beta.

 

Spillet er fantastiskt, ligner på PTWen på slutten av RTW-APB og våpnene er rebalansert. Bruker starting våpnet enda for å si det sånn...

 

Har fått låst criminalen min i et distrikt da serveren gikk ned (fml).

 

Men spiller på enforceren min (Nemizr) add meg gjerne ^^.

 

Opplever lagging de første 2-5minuttene jeg er inne på en ny server, men når jeg har rendra hele mappet slutter det.

60% av criminalene hacker (aimbot, wh) mens de fleste enforcerne er veldig dårlige slik jeg har merket det.

 

Noen spørsmål om closed beta er det bare å spørre.

 

De har forresten fjernet factions, dvs G-Kings, Tigers, Praetoriens n stuff.

 

Open Beta begynner 18. Mai 2011.

 

 

Stilig!

Spilte det vanlige før det la ned.

Hvor får du beta key?

 

Hvis du spilte det før skal du ha fått e-mail i februar hvor de ba deg signe opp på closed beta. Slik jeg fikk invite.

Så på Facebook at open beta starter 18mai, blir gøy :D

Lenke til kommentar

Den er ikke noe særlig annerledes, det er enda en del hakking helt plutselig og ping går opp til rundt 1000ms helt uten videre. Er jo litt morsomt egentlig, alle bilene i gata braser inn i nærmeste vegg helt plutselig :p Kjører normalt med 40-60 fps men kan falle ned til 10 helt plutselig, har hørt andre også har det i nærheten av røykskyer, flammer osv.

 

Jeg har bare prøvd den betaen som er nå, og har nesten ikke opplevd noe lagg.

 

Pingen blir bittelitt høy noen ganger, men det merkes sjeldent... :)

Lenke til kommentar

Heldig dere som har fått key, jeg var seff den som ikke fikk key av 40 000 ca som skulle bli delt ut..men men ikke leng til 18 mai akkurat :D kan nesten ikke vente!

 

Hva bør jeg være? enforcer/criminal? er vel litt forskjell på oppdraga tenker jeg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har spilt APB reloaded OP ei lita stund nå, syns det virker bra, men...fytti rakkern for noe lagg det er der. Lagger selv om jeg gjør oppdrag alene.. Også hadde jeg no SYKT fps lagg, men bør jo ikke ha det. PCen min er såpass bra så den bør dra det spillet på maximum. Spillet hadde vært konge vis det IKKE hadde lagget såpass som det gjør, det skuffer litt der, men håper dem fikser på det snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...