Woltox Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Hvis jeg vil ha et kabinett som har (veldig)bra kjøling, hvor skal jeg plassere og ossen vifter (størrelse) Tenkte å kjøpe en delta vifte (eller flere). Lyden (driter) jeg i.(må jo være mulig å snakke i samme rommet uten å skrike) Skal bygge kabinett og da er det lurt med kjøling. Jeg er IKKE på jakt etter kabinett. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Størrelse vil jeg si størst mulig da de kan flytte mer luft. Du bør også hente luft fra bunnen og sende det ut på toppen. To nederst fremme en i bunnen som blåser inn og en i toppen bak og en i toppen på bakplaten vil vel være fint plassert ?? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 30. april 2011 Forfatter Del Skrevet 30. april 2011 Tenkte : Vifter: Inn-forran-hardisk Inn-siden-Cpu/gpu Inn-side-5,25" Inn-bak-Vannkjling(h70) Ut-Oppe-Bak Hva med no slikt opsett Så er det å velge størrelse/bra vifter Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Gentle Typhoon AP-15 vil flytte mest mulig luft med minst mulig støy. Slipstream 1900RPM er også et valg, men disse vil støye noe mer. Gentle Typhoon + H70 er et godt valg, men de medfølgende viftene fungerer ganske greit de også. Endret 1. mai 2011 av arni90 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg kjører noen Akansa viper på h70. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Merkevalget er ikke egentlig så viktig, men Gentle Typhoon er overlegent de beste viftene du kan få på en radiator, alle andre vifter må kjøre 25% raskere ca for å få samme resultat. Ellers er det egentlig bare å skaffe deg noen vifter som har høy omdreingingshastighet. Det er ikke mer magi enn det. Lenke til kommentar
johnandre93 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hvis du skal ha delta vifter så må du nok regne med å nesten måtte skrike for å prate til noen :> Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Neida. Tenkte delta vifter til vannkjøleren (h70) Eller:S Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2011 Vet, men er litt usikker, kansje det bråker litt for mye :S Vi får se. Skal lage en prototyp av kabinettet etterpå- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå