madman88 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Hei. Telefonen min ble ødelagt for et par uker siden. Jeg måtte sende den inn,via posten ettersom den ble kjøpt hos onecall. Jeg forklarte hva som var galt, der telefonen slo seg av og på av seg selv. Dette skjedde altså opptil flere ganger om dagen. Fikk den igjen igår fra service, der det sto hva repratøren hadde gjort,for å fikse den. Etter å ha hatt den i rundt 24 timer hos meg,så er den like dårlig. Spørsmålet mitt er vell egentlig, hva er min rett som kunde? må jeg bare være tålmodig og sende den inn på nytt eller hva? Synes dette blir for dumt og rett og slett håpløst av de som skal fikse dette å gi meg et produkt tilbake som er like ødelagt? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Tror du nok bare må sende den inn igjen, men skjer det en gang til har du rett til å heve kjøpet, så sant det ikke er god grunn til at de skal ha mer en to forsøk på å reparere den. Men dårlig tittel synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå