farballa Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Jeg har nå i det siste plutselig opplevd å bli trukket for "transaksjonskostnad" mer eller mindre hele tiden. Summene varier men av og til er det så mye som 70 kr? I følge prislisten til postbanken leve så kan jeg ikke se hva jeg egentlig betaler for. Det står heller ikke hva dette er ment å dekke. Det bare står at det er trukket. Noen som vet hva dette kan være? Endret 1. mai 2011 av farballa Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Kostnad for bruk av bankkort? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 2 ting her. 1)Posten og Postbanken er ikke samme ting. Posten driver ikke bank. 2) transkajsonskostand må være rellatert til noe du gjør mot din bankkonto, som f.eks betaling til utlandet e.l. Uten å ha mer detaljer (i praksis kontoutdraget ditt) kan ingen her svare eksakt. Ta kontakt med kundesenteret i Postbanken og spørr der. Lenke til kommentar
farballa Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Tok kontakt med kundesenteret og fikk til svar at de ante ikke hva dette egentlig var så det ble sendt over til reklamasjonsavdelingen deres som skulle gå gjennom og finne ut av det. Lenke til kommentar
farballa Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 2 ting her. 1)Posten og Postbanken er ikke samme ting. Posten driver ikke bank. 2) transkajsonskostand må være rellatert til noe du gjør mot din bankkonto, som f.eks betaling til utlandet e.l. Uten å ha mer detaljer (i praksis kontoutdraget ditt) kan ingen her svare eksakt. Ta kontakt med kundesenteret i Postbanken og spørr der. Har rettet opp det i overskriften, tenkte ikke over skille der og da. Ja jeg ville jo også tro at det var knyttet til noe jeg gjorde, men jeg ble for.eks trukket nesten 100 kr til sammen rett etter hverandre fra en konto, uten at jeg hadde gjort noe som helst med den. De jeg snakket med på kundesenteret sa at dette var kortavgift, men at det visstnok ikke kunne stemme siden det så ut som jeg kanskje hadde betalt kortavgift opptil flere ganger i stedet for bare en gang i året som jeg skulle. Det ble uansett veldig lite hjelpsomme når de trodde at noe var galt og ville bare si at dette ble noe for reklamasjonsavdelingen og at de sendte saken over der for behandling. Lenke til kommentar
farballa Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Kostnad for bruk av bankkort? Tenkte jeg og først, men det kommer opp som avgift for bruk av kort og har blitt betalt andre steder. I følge hva jeg klarte å regne meg til ved et raskt overslag så har jeg jo blitt trukket rundt 3-400 kr de siste 3 måneden i forskjellige slike transaksjonskostnader samt kortavgift, og det kun på en konto. Alt jeg gjør er å betale på butikken med kortet og betale noen faktura i nettbaken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå