Mr. Pants Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Lanseringsdato: (Sommeren?) 2011 Utvikler: Twisted Pixel Sjanger: Platform Lanseres til: XBLA Twisted Pixel er kanskje det nærmeste Xbox 360 kommer gamle Rareware(trist nok). De siste tre årene har utvikleren nemlig skapt en rekke fargerike platformeventyr til XBLA. Noen av dem har lykkes bedre enn andre, og et av dem heter Splosion Man. Spillet havnet litt i skyggen av Trials HD og Shadow Complex da det ble lansert, men de som gav det en sjanse fant fort ut at det var et solid platformspill. I dag har Splosion Man et snitt på 84% hos Metacritic, og salgstallene antas å ligge på rundt 400k. Nå er tiden kommet for et gjensyn med Splosion Man universets elleville platformsprell og gærne presentasjon. Istedenfor å lage Splosion Man: Splode Harder, bestemte de seg dog for å skifte ut hovedpersonen. Twisted Pixel elsker popkulturelle referanser, så det er ikke vanskelig å skjønne at tittelen er en referanse til Ms. Pac-Man. Om utskiftningen av hovedpersonen er inspirert av Donkey Kong Country 2 er derimot mer uvisst, men denne gangen er det altså opp til Ms. Splosion Man å redde Splosion Man. Innholdsmessig ser spillet ut til å by på nye områder, utfordringer og sanger. Gamespot fikk teste spillet på GDC tidligere i år, og de filmet like godt 10 minutter med gameplay: Lenker: / Splosion Man / Twisted Pixel Games / Trailer 1 / Endret 30. april 2011 av Leflus Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Konge!! Digger jo Splosion Man, ler av lydene han lager hele tiden og bevegelsene hans! Dette blir nok kjøpt når det kommer 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Hmm, har nesten ikke spilt orginalen noe. Tror jeg bare har fått første achievement + vise credits-achievementen. Tråden minte meg på at jeg må laste ned dette på nytt. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Tråden minte meg på at jeg må laste ned dette på nytt. Godt å høre. Splosion Man er et av de bedre platformspillene til 360. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=eVbKv8LEYjU&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=80TEJNeEv5k&feature=channel_video_title Ehe... De bekreftet i det minste at det kommer mer info i løpet av de neste ukene. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) 2 girls 1 controller mode: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=wTC8mMP3iok Ser for meg at modusen kommer til å bli temmelig kaotisk. Endret 13. mai 2011 av Leflus Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 De refererer til 2 Girls 1 Cup, det er jo litt spesielt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Egentlig ikke. GTA IV gjorde det. Er en del andre spill som også har gjort det når det kommer til achievements og. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 http://www.gametrailers.com/video/overview-trailer-ms-splosion/715024 World map og hemmelige baner? Dette blir bra! Twisted Pixel har rullet ut betaen nå, og filen er visstnok nesten to gigabyte stor. Til sammenligning er det første spillet ca. 400 megabyte stort. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg vet ikke om det var en glitch eller ikke, men jeg klarte å raske til meg trialen til spillet i går. Det er fortsatt umulig å kjøpe spillet, så jeg må fortsatt vente til neste onsdag. Noen raske inntrykk: + De har lagt til nye gameplay-elementer. Blant annet kanoner som minnet meg ganske mye om tønnene fra Donkey Kong Country. + Presentasjonen er mye bedre. + Grafikkmotor-klippet er priceless. "Your move, Unreal" - Jeg la merke til litt slowdown i bossfighten mot Mighty Eternal. Får håpe frameraten holder seg stabil i de andre bossfightene. - Litt lange loading-sekvenser Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Haha, spillet ser veldig morsomt ut Absolutt noe som jeg vurderer, når 360en ikke har noe annet enn nye XBLA-spill jeg kan kjøpe. Blir prisen 800 points? 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Ja. 800 MSPoints leste jeg hvertfall et sted denne uka. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg gleder meg sånn til å kjøpe dette spillet! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Har testet fullversjonen nå, og jeg vil bare si at det er et herlig spill. Jeg kan for øvrig bekrefte at spillet koster 800 points. Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 For de som måtte være interessert kommer det et Ms. Splosion Man pinballbord til PFX2 i august (eller noe i den stilen). http://forum.zenstudios.com/showthread.php?t=3300 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Multiplayeren i spillet er bare helt fantastisk. Humoren er like sprø som den var i forgjengeren, og spillet er virkelig et prakteksempel på hvordan man skal lage en oppfølger. Løp og kjøp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå