konduktans Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Arbeidsloggen Arbeidsloggen ^ Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Det er det best for deg at du gjör, for mitt HTPC-prosjekt kommer til å rævkjöre ditt så hardt at du ikke tör å vise deg på diskusjon.no igjen. Game on bitch Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 what? Stay tuned, har da 2 htpc prosjekter til klare i hodet. Bare pengene som stopper meg Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Haha, bare tullet med deg :-) Veit hvordan det føles. Fant et supert kabinett å bygge i(det jeg har bilde av i førsteposten), men da må jeg gi 400 kroner for det. Og det er alt for mye for meg nå :-P Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Skjønte at du tulla med meg da Jeg brukte opp penga mine på cpu kjøler... Ellers hadde jeg nok kjøpt hardware til neste htpc, selv om det blir en htpc server.. (faen, der avslørte jeg ideen min...) Men lykke til med å finne en forsterker da. Har en jeg, men tviler på at du vil ha en så stor kladd.. + at jeg allerede har kuttet hull i topp til plexi, noe som var dumt av meg. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Det var da en merkelig ting å sløse penger på. Har prøvd meg på HTPC server før jeg også. Blæææ. Forsterker vil jeg ha, så lenge den er lav og sexy ^^ Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Da vil du ikke ha min forsterker.. Om du vil ha en lav en, så kan jeg si at min er vel 13cm høy.. Merkelig ting å sløse penger på? Må jo ha kjøling til overklokking! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 13 cm blir for stort ja. Vil ha noe rundt 5 CM ;-) Hvilken kjøler kjøpte du da? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Kjøpte meg akasa freedom tower Tenkte meg at 13 cm blir for høyt. Tenkte jeg skulle bygge lan pc i den.. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Høres nå bra ut, eneste som mangler i workloggen nå er noen bilder. Har selv eksamen om kort tid, men jeg gidder ikke å forbrede meg i helga akkurat.. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 14. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2011 Bilder kommer. De er tatt, men har ingen minnekortleser :-P Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Haha Hadde jeg hatt en ekstra kunne jeg sendt en til deg ^^ Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Tøft. Er det en Nad 3155 du har skaffet? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2011 Nære! Det er en NAD 3150. Jobber litt på det andre prosjektet mitt(G5) atm, så NAD-en må nok vente litt på seg. Det er tross alt viktigere med spillPC enn HTPC, am I right? :-) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Jupp, viktigere med spillpc enn en htpc. Men dette ser bra ut, skal ta en nermere titt på bildene imorgen, ipoden er ikke i humør til å åpne de full zize Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå