Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Puppeproblemer. Trenger råd.

Anbefalte innlegg

Ikke glem at jeg fortalte inntrykket jeg fikk av deg, i denne diskusjonen. Måten du har 'siden' til gutten og sier det er greit det han gjør. Jeg har heletiden hatt en anelse på hvor du vil plassere deg her. Og ja, jeg trur egentlig vi stiller oss på samme side her. Bare vi formulerer oss forskjellig.

Du sa tidligere

Og det at typen din er ærlig (både på godt og vondt), er jo strengt tatt en bra ting, selv om det kan stikke litt innimellom..

Ja, men slik Trådstarter har presantert saken kan det vikre som om gutten sier "Jeg er ikke fornøyd med puppene dine, men se på hu der. Hu hadde fine" til TS. Og det er jo ganske spydig å si til dama si.

Å snakke nedlatende om kjæresten og være spydig er selvsagt ikke ok, ei heller har jeg påstått det. Ei heller handler denne tråden om dette!

Er jo nettopp det denne tråden handler om. At kjæresten snakker nedlatende til TS, eller må jeg ta meg en bolle her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, men slik Trådstarter har presantert saken kan det vikre som om gutten sier "Jeg er ikke fornøyd med puppene dine, men se på hu der. Hu hadde fine" til TS. Og det er jo ganske spydig å si til dama si.

(...)

Er jo nettopp det denne tråden handler om. At kjæresten snakker nedlatende til TS, eller må jeg ta meg en bolle her?

Ingenting av hva hverken TS (eller jeg for den saks skyld) handler om å være nedlatende ovenfor kjæresten. Hun skriver:

Føler jeg må nevne at dette er et ytterpunkt i forholdet vårt. Han er veldig flink til å si pene ting om både puppene mine og meg generelt, og det er tydelig at han er fornøyd med meg (han hadde jo ikke vært sammen med meg ellers). Jeg skjønner også veldig godt at det går ann å foretrekke store pupper men samtidig like små.

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke helt forstår hvor du får inntrykket ditt fra, når det ikke står noe sted at han er spydig mot henne, men tvert imot er veldig flink til å si pene ting om både puppene hennes og henne generellt.

...så du må nok ta deg en bolle ja, helst med rosiner :p

Lenke til kommentar

Små pupper er finere enn store i mange sammenhenger TS, finn deg noen bedre, det høres ikke ut som han har respekt for deg i henhold til måten han holder på, og da hjelper ikke et par godord om deg og puppene dine av og til. Når det virker som han er en sånn dirtbag generelt med kvinnfolk.

Hvem han har knulla og ikke knulla, hvem som er fin og ikke fin kan han holde for seg selv hvis du har sagt det er vanskelig for deg å vite sånt.

Lenke til kommentar

(...)

Ingenting av hva hverken TS (eller jeg for den saks skyld) handler om å være nedlatende ovenfor kjæresten. Hun skriver:

Føler jeg må nevne at dette er et ytterpunkt i forholdet vårt. Han er veldig flink til å si pene ting om både puppene mine og meg generelt, og det er tydelig at han er fornøyd med meg (han hadde jo ikke vært sammen med meg ellers). Jeg skjønner også veldig godt at det går ann å foretrekke store pupper men samtidig like små.

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke helt forstår hvor du får inntrykket ditt fra, når det ikke står noe sted at han er spydig mot henne, men tvert imot er veldig flink til å si pene ting om både puppene hennes og henne generellt.

...så du må nok ta deg en bolle ja, helst med rosiner :p

Hun skriver også;

Problem:

- Jeg har en kjæreste som roper "OI!" når han ser store pupper og kommer med kommentarer som hinter til at store pupper er beste i verden. Dette skjer både når vennene våre er til stede og når vi er alene.

Postet av anonym: 08dd4bdcf154162236e6c7fe77b64112

Det han sier er nedlatende og fullstending mangel på respekt.

Når jeg sier at dette sårer meg blir han sint og sier at jeg er hårsår og dum.

Han har også en tendens til å peke ut og snakke om sine tidligere sexpartnere når vi møter dem på byen (han kan for eksempel finne på å si til felles venner: "jeg og hu der hadde sex en gang, høhø, funny"), og så elsker han å fortelle meg hvilke damer som er fine. Når jeg ber ham om å holde slike ting inne i hodet sitt, resulterer dette i at han blir sur og kaller meg hårsår og dum. Igjen.

Postet av anonym: 08dd4bdcf154162236e6c7fe77b64112

Det han sier er nedlatende og fullstending mangel på respekt.

-

Du får finne deg en bolle også.

Endret av -Léon-
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Slike som han trenger du ikke i livet ditt. Ikke nok med at han disser puppene dine men det at han kaller deg dum er nå hvertfall over grensen.

Alle har godt av ekstra selvtilitt men å ha fauner rundt seg hele tiden hjelper lite.

Lenke til kommentar

Det er åpenbart mange her som ikke skjønner hvorfor dette er respektløst, hvorfor dette ikke er akseptabel adferd, hvor er problemet liksom - tenker de.

Hvorfor kommer gubben med slike utspill som "hun der har jeg ligget med, høhøhø" eller "hun der har jeg knulla", "sjekk puppene på hun der", "hun der knulla jeg i rumpa"...osv.

Dette er en hersketeknikk. Dette er en kontrollfrik-adferd som er uakseptabel.

Det er bare et større ledd i et mishandlermønster.

Det begynner med psykisk mishandling.

Dette har mannen iverksatt ved å fortelle at han er kjempeattraktiv, peke ut kvinner han har ligget med for å underbygge dette, og peke ut attraktive kvinner for å signalisere at han vurderer å ha sex med de. Videre forteller han dama at hun er dum.

Dermed etablerer han en situasjon der:

-kvinnen er bare dum, uattraktiv med fæle pupper, og knuser hennes selvtillitt, hun har jo ikke sjans på noen, det dumme neket

-mannen er kjempeattraktiv, alle kvinner vil ha han, "ja bare se på alle de damene jeg har knulla", og kvinnen er bare heldig som har han - hvis hun klarer å tviholde på han, det må hun bare værsågod anstrenge seg litt mer for å gjøre, etc etc etc. Jo dårligere selvtillitt dama får, jo bedre for han.

Så sitter trådstarter der og ser ikke sammenhengen.

Hun skjønner ikke hvorfor hun har dårlig selvtillitt. "det er bare min egen feil, det er jeg som har et problem" tenker hun. Og jeg, som poster her på denne tråden, er jo bare teit som forteller henne at typen hennes er en dumming, hva vet vel jeg, jeg er jo bare en dust fra internett tenker hun.

Dette viser bare hvor nøye manipulasjonen av henne har foregått.

Hun har blitt manipulert så grundig at hun ikke lengere vet sitt eget beste.

Hun er nå fullstendig avhengig av den psykisk mishandlende mannen, og klarer ikke dra fra han. "Ingen andre vil vel ha meg uansett, jeg er jo så dum og fæl og har fæle motbydelige pupper" etc..

Jeg gjentar det igjen:

Alle har ansvar for sitt eget liv. Man velger å bli hos drittsekken, eller man velger å gå videre i livet.

Ps. Det er ikke dette forhold handler om. Det er ikke sånn at forhold handler om å få hverandre til å føle seg mest mulig jævlig. Folk som har sunne forhold, bygger faktisk hverandre opp og styrker hverandre, støtter hverandre, bygger livet sammen, bygger hverandre opp - ikke bryter hverandre ned i dritten. Det er det nemlig bare mishandlende psykopater som driver med.

Endret av Ideal
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...