OgnOmm Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Det finnes som kanskje kjent et prog som ligger ved kazaa-lite som heter avi-preview. Dette brukes til å se på avi-filer mens de lastes ned. Det jeg lurer på er om det finnes et lignende prog for mpgmpeg filer? WMplayer sier jo bare at et annet prog bruker fila. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 http://www.avipreview.com/index.htm Funker med mpeg og avi filer Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 Prøvde å lese jeg, men fant ikke noe der om at avi-preview takler mpg filer. Har jo avipreview, ikke nyeste versjon, men den takler ikke mpg filer. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Prøvde å lese jeg, men fant ikke noe der om at avi-preview takler mpg filer. Har jo avipreview, ikke nyeste versjon, men den takler ikke mpg filer. Dette programmet er ikke det i kazaa og jo, du kan bruke programmet til å lese av mpg/mpeg filer. Bruker det programmet ofte. Preview AVI, divX, MPG, MPEG and VideoCD files without interruption of the download process http://www.avipreview.com/avipreview.htm Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 Da gir jeg meg :oops: Takk for hjelpa. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Lurte på om det er noen andre programmer som er bedre enn AVI preview? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 Hvorfor skal du ha bedre program enn avipreview da?? Det funker fett jo. Nyeste versjon takler alle filtyper og slik. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Lurte på om det er noen andre programmer som er bedreenn AVI preview? Video Lan Client har også muligheten til å spille av filer som samtidig lastes ned. I tillegg støtter den DVD, SVCD++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå