sapari Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Noen som vet om et program som du kan laste ned, som lærer deg finter, triks og slikt. Jeg har lissom vært på youtube ørten ganger. Hvis det er noen som vet om et GRATIS programm, plis send en pm eller svar i emne Hilsen Sapari Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Hva skal du med et program når du har Youtube egentlig? Søk etter "Cristiano Ronaldo dribble" så lærer du det du trenger. Har du FIFA? Du kan sikkert lære deg plenty med finter der også. Hvorfor skal du ha et program? Er det ikke enklere å se på video? Endret 4. mai 2011 av Magiii Lenke til kommentar
sapari Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Hva skal du med et program når du har Youtube egentlig? Søk etter "Cristiano Ronaldo dribble" så lærer du det du trenger. Har du FIFA? Du kan sikkert lære deg plenty med finter der også. Hvorfor skal du ha et program? Er det ikke enklere å se på video? Du har vell rett Magiii men med Fifa 11 på wii så er den eneste finta oversteg Hilsen Sapari Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Det er jo uendelig med videoer på youtube som lærer deg dette. Bare søk på "how to dribble soccer" http://www.youtube.com/results?search_query=how+to+dribble+soccer&aq=f Eksempel: Lenke til kommentar
Marnæv Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Gi faen i youtube og kom deg ut på banen og lek med ballen, det er det du lærer finter av. Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Hehe, er vel ikke dumt å se litt på "de store gutta" også? Jeg håper og tror han skjønner selv at han må ut og øve, men litt inspirasjon på veien er aldri dumt! Lenke til kommentar
dberntzen Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Sjekk ut denne siden: http://www.insidesoccer.com Selv lærte jeg det meste av å spille med venner, folk i gata, de store gutta, etc. Møter du en motstander som er bedre enn deg, observer. Husk! Det er ikke en forbrytelse å ta til seg lærdom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå