bigmac94 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) hei lurte på om noen vet om hvordan man kan senke pingen på nettet, eller om det i det hele tatt går an. siden faren min kjøpte 5mbps linje istedet for 1,5 mbps vi hadde før har pingen økt fra 11 til 86 på Counter Strike Source på samme serveren. har sjekka på www.speedtest.net for å se om det også var en forandring, og det var det. gikk fra 15 med 1,5mbps til 67 med 5mbps linja. syns det er litt rart at pingen skal øke når linja blir bedre. lurte på om noen hadde noen meninger med dette og hjelpe meg med å finne ut av dette. takk på forhånd Endret 30. april 2011 av bigmac94 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Koble fra alt annet enn PC-en din fra ruteren. Restart ruter, og prøv å ping f.eks vg.no. Da utelukker du en del mulige feilkilder. Lenke til kommentar
bigmac94 Skrevet 30. april 2011 Forfatter Del Skrevet 30. april 2011 prøvd slik flere ganger, jeg sitte alene på nettverket nå trådløs uten noen kabler i routeren bortsett fra den til WLAN. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Da kobler du deg rett på ruteren med kabel. Eventuelt kan du prøve å pinge ruteren og se hva responstiden mellom deg og ruter er. Lenke til kommentar
bigmac94 Skrevet 30. april 2011 Forfatter Del Skrevet 30. april 2011 mellom meg og routeren var det gjennomsnitt 5ms så det må ha noe og gjøre før routeren. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Det kan og være DNS serverene dere har med den nye internetten som er trege. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 DNS Serveren har INGENTING med ping og gjøre. Gjelder bare hvis han skal oppsøke sider som ikke ligger på hans DNS Cache på maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå