s1gnal Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Er på jakt etter et billig kompaktkamera som tar gode bilder. Prisen må være under 700kr. Canon PowerShot A490 - Komplett 399kr Dette kamera fikk 17/20 i "Image quality" hos Camera Labs blandt annet, og har fått ganske bra kritikk på akuratt det andre plasser, men kvaliteten er ganske lav ellers på kamera. Er det noen andre som har noen bedre forslag til kamera? Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Du finner mange alternativer her. Har ingen erfaring med noen av de. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Ville kikket på bruktmarkedet. 1 Lenke til kommentar
s1gnal Skrevet 30. april 2011 Forfatter Del Skrevet 30. april 2011 ok, jeg er ute etter noen gode tips fra folk som har peiling på kompaktkamera. hvilke brukte kompaktkameraer er bra? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Det er mulig at dette bare såvidt overgår A490 på bildekvalitet (men det tror jeg at det gjør). Det som er helt sikkert er at det tåler endel mer. Lenke til kommentar
s1gnal Skrevet 30. april 2011 Forfatter Del Skrevet 30. april 2011 Det der undervannskameraet kan ikke konkurere med A490 på bildekvalitet ifølge endel tester på nettet. Nå er jeg usikker på om det finnes noe bedre for en billig penge. Fant et billig nytt HD videokamera på ebay til 170kr. Det er testet på ebay, og filmer ganske bra. Desverre tar det dårlige bilder, men uansett så er det greit å kjøpe et hd kamera også til denne prisen. Nå er det evt bare billig kompaktkamera som er aktuellt, mulig ebay har noe til under 200kr, så slipper jeg moms Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå