Gå til innhold

COD4 til PC for første gang.

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjøpte meg ny pc her om dagen og testet ut COD4.

Har spilt mye på PS3, men har nå bestemt meg for å gå over til PC-Gaming, og lurer derfor på om det eksisterer noen form for "modded lobby" på PC som det gjør på PS3 og Xbox. Grunnen til at jeg leter etter dette er fordi jeg allerede har levlet til 55 i dette spillet legit så mange ganger at bare ved tanken på å gjøre det igjen gir meg en frysning :D

Så bare lurer på om dette eksisterer på PC?

Og om dette eksisterer hadde det vært fint om noen kunne poste en IP til en server dere vet om :D

Takker!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Har spilt mye på PS3, men har nå bestemt meg for å gå over til PC-Gaming, og lurer derfor på om det eksisterer noen form for "modded lobby" på PC som det gjør på PS3 og Xbox. Grunnen til at jeg leter etter dette er fordi jeg allerede har levlet til 55 i dette spillet legit så mange ganger at bare ved tanken på å gjøre det igjen gir meg en frysning :D

Og om dette eksisterer hadde det vært fint om noen kunne poste en IP til en server dere vet om :D

Takker!

Siden du allerede er litt lei , hvorfor ikke la det arcade-mølet være i fred og heller spille Battlefield bad company 2 ? 10 reiser bedre og like kjapp og fin action.

Lenke til kommentar

Hei!

Takker!

Siden du allerede er litt lei , hvorfor ikke la det arcade-mølet være i fred og heller spille Battlefield bad company 2 ? 10 reiser bedre og like kjapp og fin action.

Sorry, men er ikke "lei" av COD4, bare prosessen med å levle opp til jeg har alt jeg trenger for å ha det morro med spillet :D Og tror heller ikke det blir noen sjanse i at jeg noen gang kommer til å starte å spille BFBC2 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...