AloBeger Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Hei! Kjøpte meg ny pc her om dagen og testet ut COD4. Har spilt mye på PS3, men har nå bestemt meg for å gå over til PC-Gaming, og lurer derfor på om det eksisterer noen form for "modded lobby" på PC som det gjør på PS3 og Xbox. Grunnen til at jeg leter etter dette er fordi jeg allerede har levlet til 55 i dette spillet legit så mange ganger at bare ved tanken på å gjøre det igjen gir meg en frysning Så bare lurer på om dette eksisterer på PC? Og om dette eksisterer hadde det vært fint om noen kunne poste en IP til en server dere vet om Takker! Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Det finnes, vet ikke om det der er mange av dem da. Gamle klanen min hadde en slik server i CoD4 og WaW. Har ingen IP da, spiller bare promod nå til dags. Se igjennom server lista på navnene om det står noe som "10x XP" eller lignende. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Hei! Kjøpte meg ny pc her om dagen og testet ut COD4. Har spilt mye på PS3, men har nå bestemt meg for å gå over til PC-Gaming, og lurer derfor på om det eksisterer noen form for "modded lobby" på PC som det gjør på PS3 og Xbox. Grunnen til at jeg leter etter dette er fordi jeg allerede har levlet til 55 i dette spillet legit så mange ganger at bare ved tanken på å gjøre det igjen gir meg en frysning Så bare lurer på om dette eksisterer på PC? Og om dette eksisterer hadde det vært fint om noen kunne poste en IP til en server dere vet om Takker! Siden du allerede er litt lei , hvorfor ikke la det arcade-mølet være i fred og heller spille Battlefield bad company 2 ? 10 reiser bedre og like kjapp og fin action. Lenke til kommentar
AloBeger Skrevet 30. april 2011 Forfatter Del Skrevet 30. april 2011 Hei! Kjøpte meg ny pc her om dagen og testet ut COD4. Har spilt mye på PS3, men har nå bestemt meg for å gå over til PC-Gaming, og lurer derfor på om det eksisterer noen form for "modded lobby" på PC som det gjør på PS3 og Xbox. Grunnen til at jeg leter etter dette er fordi jeg allerede har levlet til 55 i dette spillet legit så mange ganger at bare ved tanken på å gjøre det igjen gir meg en frysning Så bare lurer på om dette eksisterer på PC? Og om dette eksisterer hadde det vært fint om noen kunne poste en IP til en server dere vet om Takker! Siden du allerede er litt lei , hvorfor ikke la det arcade-mølet være i fred og heller spille Battlefield bad company 2 ? 10 reiser bedre og like kjapp og fin action. Sorry, men er ikke "lei" av COD4, bare prosessen med å levle opp til jeg har alt jeg trenger for å ha det morro med spillet Og tror heller ikke det blir noen sjanse i at jeg noen gang kommer til å starte å spille BFBC2 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Lvlene dine lagres lokalt så det er bare å laste ned en profil. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 http://karmarogue.com/2007/11/19/cod4-unlock-all-guns-level-55-crack/ Fordelen/ulempen med CoD på PC er at, som skrujernet sa, alt lagres på din maskin, så du har full tilgang til å redigere disse. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 tar ikke lang tid å komme til lvl 55 da. og du kan sikkert laste ned noen andres lvl55 fil i stedet for å styre med å cracke. google "cod4 pc lvl 55 profile", last ned og legg i cod4mw>players>profiles mappen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå