EpicFace Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Er det farlig å bare drikke ei halvliter pesi Max i uka? Jeg drikker bare brus sånn ei gang i uka og da er som regel ei halvliter Pepsi Max er det farlig? Noen sier jo at man spiser mer når man drikker Max. Men jeg føler ikke jeg spiser mer av det, varierer det fra person til person. Og jeg drikke jo bare ei halvliter ei gang i uka og det er vel ikke farlig det lille inntaket jeg får av søtstoffene da. Lenke til kommentar
Populært innlegg Mysterious Skrevet 30. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 30. april 2011 Herregud hva er galt med folk!? Jeg driker 6 liter cola i uken og lever i beste velgående 26 Lenke til kommentar
EpicFace Skrevet 30. april 2011 Forfatter Del Skrevet 30. april 2011 -__- Ja ja men ikke alle har så bre forbrenning at de kan det. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Ikke alle har så bra forbrenning? Eeeeh? jah... Du kan fint drikke en halvliter pepsi max i uka, den er jo uansett sukkerfri og har "ingen" kalorier... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Går så bra så, så lenge du drikker brus generelt med måte og har en god tannhygiene så skal det ha lite å si. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Muligens blir det årsaken til at du får kreft om 30 år. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Muligens blir det årsaken til at du får kreft om 30 år. Eller x antall andre matvarer og drikkevarer. Alt kan linkes til kreft nå om dagen 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Ja, det er nå så. Men det er et par ting jeg tar total avstand fra, og det er aspartam og andre fenalynkilder, og slikt som blir tilsatt i salami bla. Heter det nitritt eller noe sånt? Jeg har lest mye farlige studier om det, og jo mer unaturlig ting er, jo mer skeptisk burde man være. Jeg tar sukker over aspartam anyday. Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 jeg har drukket i overkant av 20L pepsi max i uka de siste årene, og jeg lever ennå. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) 20 liter i uka?? det er ikke bra for deg. drikk vann! Endret 30. april 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Å kun drikke Pepsi er nok ikke så sunt, så lenge du drikker litt vann i løpet av dagen skal du nok se du klarer deg. Selv har jeg en personlig rekord på 12 liter Fanta på fire dager, og jeg lever ennå, til tross for min lave forbrenning. 1 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Drikker minst 10 liter cola i uka og lever enda.. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Lave forbrenning, høye forbrenning... Det finnes INGEN som har forskjellig forbrenning... 2 Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) hoho Drikker kanskje 10 liter cola, som regel 1 øl om dagen, til alene-hjemme-middag. (unntak helger). og tanken på helse har jeg egentlig aldri drøftet ang dette. Lo litt når du da er skeptisk av å drikke en halvliter Pepsi Max i uka Endret 30. april 2011 av The_Tom 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg gikk fra cola til cola light/zero pga. faren for diabetes, jeg drikker ca. 12 1.5 liter zero i uka. plus en 1.5l av random brus som har sukker, kan være urge eller fanta eller noe slikt. Eneste problemet mitt er at det koster masse penger. 1 Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) 50 cent = 2.63nok jeg har drukket 6store flasker cola i uka for noen måneder siden. lever enda Endret 30. april 2011 av supercz 1 Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) 50 cent = 2.63nok nå ja, men det er et prinsipp involvert Endret 30. april 2011 av The_Tom Lenke til kommentar
vidor Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Ikke for å være fanatisk, men brus er ikke noe bra tørstedrikk. En halv liter pepsi MAX i uka er vel ikke av det værste, men det går jo an f.eks å drikke Farris eller Bris som gode alternativer om man vil ha bobler. Problemet med brus er at den enten inneholder sukker eller kunstig søtning, hvor begge deler er dokumentert skadelige. De som flåsete skriver at de lever enda til tross for store mengder brus pr. dag/uka vil få oppleve konsekvensen om kanskje 15-20 år i form av f.eks tannråte, benskjørhet, skrantene helse, sløvsinn, beinskjørhet etc. Dette er fysiologiske fakta. Noen er jo bedre rustet til å tåle det enn andre, men at det er negativ påvirkning er hevet over enhver tvil. Dere legger grunnlaget for resten av livet med den livsførselen dere har i dag. Bruk litt tid å tenke igjennom det, så kan du kanskje spare deg for mye lidelse senere i form av livsstilssykdommer som brer om seg i stadig økende mengde i såkalte siviliserte samfunn. 3 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Usj hvem drikker Pepsi Max? 4 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Usj hvem drikker Pepsi Max? Alle de i pepsi max reklamene og tydligvis OP 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå