Tomat1 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg har lest litt på forskjellige tråder om man burde velge Android eller iPhone. Nesten alle trådene endte opp med en konkurranse om å få stillt den ene telefonen i ett dårlig lys. Altså en heftig iPhone vs Android kamp. DENNE TRÅDEN SKAL IKKE ENDE OPP MED SINNA IPHONE/ANDROID FANS! Jeg har ingen peiling på telefoner, så jeg søker litt hjelp. Jeg har ikke så mange krav til en telfon, men det er noen - Må ha mini-jack utgang til headsett - Må ha mulighet for spotify - Burde ha en ganske bra kart/GPS funksjon/app - Brukervenlig, spesielt med tanke på å skrive medlinger - Batteriet burde vare lengre enn ett døgn ved MYE bruk. Trenger ikke være tuch. Håper noen her kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
agnard Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 hei, skal du ha spotify, trur jeg du må ha touch (rett meg hvis jeg tar feil) Ellers har jeg selv en android og er kjempefornøyd. Er du interessert i å kunne personalisere telefonen fullt ut, og tweake osv. er android vegen å gå. Hvis du vil ha alt brukervennlig og enkelt fra starten, og godt kan betale for det, vil jeg si at iphone kan være et godt kjøp. Den tåler mye, og tåler en del. Du kunne også prøvd en nokia, med symbian. Jeg er litt skeptisk til symbian, men skal være brukervennlig. Vistnokk litt tregt os til tider. Symbian er mest kjent for deres overlegne kartnavigasjon, og ekstremt godt kamera. har ikke prøvd iphone, men har prøvd gamle symbian på nokia n97. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 dEt hADde sIkKeRt vÆrT gReiT å vItE eT pRiS oMråDe Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 NoKiA E72, faktisk. FyLler AlLe kRavEne dInE, sElv oM deN iKKe eR dEt kUleStE pÅ mArkEdEt leNger. (Og, ja, man får Spotify til Symbian). Lenke til kommentar
Tomat1 Skrevet 30. april 2011 Forfatter Del Skrevet 30. april 2011 Takk for svar. Hvordan er kart funksjonene på HTC telefonene? Desire er vel kanskje den mest aktuelle. Prisen har ikke så mye og si. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 HTC bruker google maps og kartene er bra og lettforståelige, men jeg ville satsa på noe nyere enn desire da den er på vei ut nå Lenke til kommentar
Tomat1 Skrevet 30. april 2011 Forfatter Del Skrevet 30. april 2011 Åja, jeg trodde desire var det som var på topp nå jeg :/ Hvordan er det med norskt qwerty tastatur på forskjellige telefoner nå? Jeg hater det styret med og trykke en haug med ganger på o for å få tak i ø osv..? Lenke til kommentar
Newton Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) iPhone bruker også Google maps, med Streetview. Det ser omtrent slik ut: http://www.apple.com/no/iphone/features/maps-compass.html Endret 30. april 2011 av Newton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå