Quantium Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Heisann Jeg har veldig veldig lite peiling på bilstereo, men nå begynner det og dra seg til at jeg blir gammel nok til og kjøre bil selv Og da vil jeg ha annlegg i bilen, men har ikke peiling på hva som er " bra" og ha. Jeg når jeg får lappen så går jeg enda på skole, så økonomien er ikke en beste akkurat Så noen ideer om ett bra og billig annlegg som ikke dreper meg mens jeg kjører. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Spar så mye du kan, og helst over 5000kr, så skal du få tips til noe som er bra når den tid kommer Lenke til kommentar
Andreeaz Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Vil bare anbefale å bestille fra http://www.sonicelectronix.com om du vil ha billig anlegg Der er det billige priser og se sender til norge og ! Handlet der selv. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Kommer helt ann på hva du kjøper... Er ikke veldig mye du sparer, også sliter du den dagen noe går i stykker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå