Gå til innhold

Minecraft - NÅ SKAL JEG TA HEVN (straffbart?)


Anbefalte innlegg

Hei,

 

I flere måneder nå er jeg spilt på en server. Det har vært en eier og to OP, de første månedene latet de som om du var høffelige(Op'ene). Også begynte det bli værre og værre, Jeg hadde ikke gjort noe, alle mine byggninger ble Helt borte i løse lufta. Jeg spurte om hvem som hadde gjort det, den ene Open begynte bare å si stygge ord osv..(De kommer fra nederland) , De bak snakket meg på språket sitt..Da jeg ble imot dem bannet de meg, så sa jeg det til eiern , han unbannet meg.

 

Men etterpå fikk jeg vite at eiern var med dem, Han sendte meg et "Spill" som bare var virus, AVGen Poppa opp. Også ble jeg sint, og spurte han hvorfor han sendte meg virus. BOOM jeg ble banned.

 

Men da de "Hyggelige " tidene var, fikk jeg passordet til brukern hans på Server hosten, jeg fikk passordet fordi jeg sa ja takk til å ordne websida, Jeg vil gi dem en lærepenge og endre e-posten hans og passordet, Jeg vet at de kan kontakte de som hoster serveren. Men det tror jeg vil ta flere dagr. Så, imens kan jeg å venner spille der alene. Er dette straffbart? kan de anmelde meg? Derfor har jeg ikke tatt noen beslutning ennå. Vis dette er straffbart..holder jeg meg unna :/

 

Glemte å nevne det, så skal jeg slette det som er på serveren(desverre er ikke det mye, fordi vi har hatt mange restarter etter Lyn..som har skapt brann) .

Endret av Noreply
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er neppe straffabart, men jeg er ingen jurist.

 

Vil allikevel anbefale deg å besinne deg, rett og slett fordi hevn ikke er noe sunt, og oppnår lite her.

Finnes det ikke muligheter for å rapportere dette i forum m.m Slik at de kanskje får reaksjoner fra brukere.

 

Å endre passord og slikt glør ikke permanent skade, bare litt hassel å rydde opp i. Sletter du eller gjør andre ting vil jeg anta du gjør noe lovstridig.

 

Når du spør før du gjør noe er du i min bok ettertenksom. Så dette fikser du.

Vil allikevel si at å nå de andre brukerne på serveren vil være mer effektivt om enn mer arneidskrevende.

Folkeskikken er fremdeles for lav på nett, desverre.

Endret av CWH
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Mange som svarer her uten å vite noe om den virklige verden.

 

1) Det kan selvsagt annmeldes på tvers av landegrenser.

2) Selv om du har fått oppgitt brukerident og passord betyr det ikke at du kan gjøre hva du vil, som å bytte passord elelr ødelegge på serveren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...