Sir-Allistair Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Hei til alle som kan hjelpe meg litt her: Lurer litt på hva jeg kan forvente å få få for en 3 måneder gammel Tab. Den er i topp stand, og det følger med en slik silikon beskyttelse i tillegg til ladestasjon med hdmi-inngang. Det eneste Men-et er at jeg ikke har noen garanti, fordi jeg selv kjøpte den uten. Så, noen innspill? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Hvis du kjøpte den uten garanti så er mitt spørsmål, kjøpte du den svart? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 30. april 2011 Forfatter Del Skrevet 30. april 2011 Hvis du kjøpte den uten garanti så er mitt spørsmål, kjøpte du den svart? Jeg var kanskje litt uklar her, men jeg kjøpte den ikke helt ny selv. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Den kan fortsatt ha garanti, det kommer jo ann på hvor gammel den er. Men har du originalkvitteringen så har du kjøpsloven fremdeles da, i forhold til reklamasjon. Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Lurer på samme selv. Jeg har kvittering og alt fra kjøpsted. Ser de ligger ute for 3-4 på Finn.no. Så må selge den for rundt 3, noe jeg synes er ganske lavt. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Kjøpt i norge ja. Har ikke kvittering. Gjelder garanti fra samsung uansett? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Jeg er ikke så sikker på om den prisen er helt feil, Samsung med fler har annonsert nyere modeller, samt med større skjerm. Minner også om at du kan få ipad2 til 3900kr. edit: Du har ingen garanti eller rettigheter fra forbrukerkjøpsloven (som gir deg rett til reklamasjon på 5år) om du ikke har kvittering eller annet bevis for at det er du som har kjøpt varen. Endret 2. mai 2011 av Blåbær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå