Flux1 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Fable 3 er så bullshit. Hvor lenge er det siden det kom ut på konsoll? Skulle tro de laget spillet til 360 for så å begynne alt på nytt når de var ferdige. "Endelig ferdige med 360, noen som kan kode PC?" Endret 1. mai 2011 av Flux1 Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Serdeles skuffet da de fleste av disse titlene jeg kunne tenke meg å kjøpe er kunn på konsoll:/ Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 L.A Noire og Brink, eventuelt og Dirt 3. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Klarer ikke vente til November som lett blir årets spillmåned! Battlefield 3 Minecraft Skyrim Assassins Creed 3 Blir nok mye innetid da ja. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 L.A. NOIRE gleder jeg meg VELDIG til å spille, synes The Witcher 2 ser utrolig bra ut også. Men har ikke maskin foreløbig til å være i nærheten av å kjøre det....håper salget blir bra på det og at dem annonserer en konsoll utgave snart. Lenke til kommentar
Sensiro Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 November blir også ein god måned! :O Skyrim, Battlefield 3, Minecraft release Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Fable 3 er så bullshit. Hvor lenge er det siden det kom ut på konsoll? Skulle tro de laget spillet til 360 for så å begynne alt på nytt når de var ferdige. "Endelig ferdige med 360, noen som kan kode PC?" Alt tyder på at PC-versjonen blir en god del bedre enn 360-versjonen, så du burde gi spillet en sjanse til tross for den sene lanseringsdatoen. Endret 2. mai 2011 av Leflus Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Klarer ikke helt å se hva som er negativt med at de legger i litt arbeid istedenfor en dårlig port. Bedre å få et gjennomført produkt, enn en elendig port. 1 Lenke til kommentar
fend Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Hva med Mount and Blade: With Fire and Sword? Gleder meg sykt! Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Klarer ikke helt å se hva som er negativt med at de legger i litt arbeid istedenfor en dårlig port. Bedre å få et gjennomført produkt, enn en elendig port. Hva er det som sier at dette blir en dårlig port? Hadde det vært så mye bedre om det hadde blitt gjort andre veien? Lagd til PC først og så konsoll. da hadde vel bare konsoll fått en dårlig port da? for det er jo sånn det er, lager man til både pc og konsoll MÅ jo en av de få en dårlig port... Endret 3. mai 2011 av Argoniel Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Ikke hvis developerne tar hensyn til samtlige platformer og dets arkitektur før et ev. prosjekt startes. Det finnes flere gode eksempler på dette, bl.a en god del av spillene som brukte unreal motoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå