mcgroven Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Vi kikker på hva du kan forvente deg av den aller beste vårmåneden. Les hele saken Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Det eneste interessante for min del er Brink, hvis det da lever opp til forventningene. Men vet ikke hvorfor dere sammenligner med Borderlands siden spillene virker forskjellige i alt annet enn grafikkstil. Borderlands er forøvrig et av de beste spillene denne generasjonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet bruker - Oi8OM09L2w Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Dere glemte lego harry potter da Men enig med chaos her brink ligner jo ikke på borderlands Lenke til kommentar
Torsdag Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 The Witcher 2......... lukter game of the year lang vei gitt. Brink ser helt ok ut. Litt hjernedød action kan være gøy det. Helt til slutt LA Noire. Dette kan fort ta tittelen fra TW2....... Resten er uinteressent. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Eh, skulle ikke Dungeon Siege 3 komme i mai, eller ble det utsatt? Det er jo det absolutt aller største spillet av alle. Lenke til kommentar
Araghorn Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Dungeon Siege III kommer i juni. The Witcher 2 og L.A Noire er vel de eneste som catcher min interesse denne mnd i allefall. Lenke til kommentar
HylendeUlf Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Plix, baby plix! Rocstar, slutt å fokusere for mye på å slippe store titler til konsoll only.. LA Noire or Red Dead hadde sett utrolig bra ut på PC. Gah. Lenke til kommentar
Stian55 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Steam selger Mount&Blade: With Fire & Sword med release 3. mai. Er dog litt skeptisk til hvor bra det blir siden det ikke virker som om man får noe ut av WF&S som man ikke kunne fått gjennom mods til warband. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Hvis dette er årets spillmåned så er det et veldig trist år... Heldigvis er det november som er årets spillmåned. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Mai kan bli årets spillmåned ja. Har forhåndsbestilt The Witcher 2, L.A. Noire og DiRT 3. Eneste som kan bli bedre er november med Skyrim og kanskje Zelda: Skyward Sword. Uncharted 3 kommer vel også da. Juni blir også bra med inFamous 2 og Duke Nukem: Forever. Lenke til kommentar
RoXx Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Gleder meg til å prøve Fable 3, grafikken ser iallefall upåklagelig ut, iallefall av det jeg har sett:) Endret 30. april 2011 av RoXx Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Ser mest fram til Brink her. Håper bare det ikke er litt "meh" når man endelig får prøvd det. Litt skummelt med disse spillene hvor man sakte men sikkert unlocker diverse ting, siden jeg ofte ender opp med å spille de mye mer enn jeg ellers ville ha gjort (f.eks. Crysis 2 mp) The Witcher 2 virker også bra, men er veldig usikker siden det vel har akkurat den typen slåssesystem jeg ikke liker (prøvde demoen til det første spillet). Men nå skal de vel også har gjort noen forandringer der, så kanskje.. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 L.A Noire! Gleder meg så sinnsykt, det kommer til å bli så rått! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 TW2 er alt forhåndsbestilt. Resten er ganske uinteressant for min del, kanskje like greit med tanke på eksamener, Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Hah når jeg så trådtittel var jeg nesten sikker på at det var ment sarkastisk... Jeg er skuffet, skuffet, skuffet. Vi trenger flere spill! Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Ser frem til L.A. Noire og DIRT 3 Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Det eneste interessante for min del er Brink, hvis det da lever opp til forventningene. Men vet ikke hvorfor dere sammenligner med Borderlands siden spillene virker forskjellige i alt annet enn grafikkstil. Borderlands er forøvrig et av de beste spillene denne generasjonen. Synes Brink ser mer eller mindre ut som TF2 med annen stil, håper det blir bra. Men men, selv om Mai kanskje har en bra konsentrasjon av topp-spill (hadde vært enda bedre hvis Duke hadde kommet til tida), så tror jeg fortsatt måneden vil blekne godt i forhold til hva som kommer om høsten, stor-spilla er bare litt for spredd ut til å kalle en av månedene den beste Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 L.A Noir, The witcher 2, Brink og Dirt 3 skal kjøpes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå