V. Haugen Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Disse telefonene kan du kjøpe neste måned Les mer Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Greit at de fighter om beste mobiler, men er det virkelig nødvendig å spy ut nye mobiler hver måned med såpass lite endringer. Regner med det er bruk-og-kast grafene som føder den hyppige produksjonen. Endret 30. april 2011 av Core2Dude Lenke til kommentar
Il-Sung Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Når kommer Xperia Pro ut? Jeg trodde den skulle komme ut i mai... Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Litt kjederlig måne. Får håpe det kommer noe bedre i juni Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Litt kjederlig måne. Får håpe det kommer noe bedre i juni Synes ikke selv at månen er spesielt kjederlig, den pleier jo å lyse ganske så fint opp. Ellers kommer det nok ikke noe som overgår Samsung Galaxy SII i verken juni, juli eller august (mest sannsynlig). Så du har nok flere kjedelige måneder fremfor deg Endret 30. april 2011 av SBS Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Da kommer tydeligvis ikke Nokia E6, som Amobil ikke har skrevet noe som helst om, før i juni da. Det er siste sjans for andre kvartal som den er annonsert å komme. Endelig har Nokia E71en min fått en verdig arvtaker og jeg kan kvitte meg med min feite Desire Z. Lenke til kommentar
laratij Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Har også ventet på at Xperia Pro kommer i mai. Hvor ble den av??? har noen hørt nokka som henst om Sony Ericsson Xperia Pro? Lenke til kommentar
niikoo Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Gleder meg til Samsung Galaxy II Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Da kommer tydeligvis ikke Nokia E6, som Amobil ikke har skrevet noe som helst om, før i juni da. Det er siste sjans for andre kvartal som den er annonsert å komme. Endelig har Nokia E71en min fått en verdig arvtaker og jeg kan kvitte meg med min feite Desire Z. "Beregnet ankomst for Nokia E6 er i juni", svarer Nokia. Dette er alt vi har skrevet om E6-00 foreløpig: http://www.amobil.no/artikler/har_nokia_e6-00_trykkskjerm/89501 Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Har også ventet på at Xperia Pro kommer i mai. Hvor ble den av??? har noen hørt nokka som henst om Sony Ericsson Xperia Pro? "Vi har ingen nye Sony Ericsson-modeller i butikk i mai" hevder Sony Ericsson. Det virker mest sannsynlig at den da blir tilgjengelig først i juni, dessverre. Lenke til kommentar
aleksander01 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 zte skate er helt syk i forhold til prisen, jeg har huawei titan ( u8800 ) og kjempefornøyd, gkeder med til å se full test av zte skate. tenk hvis zte eller huawei lager en mobil med like kraftig innmat som eks. galaxy s2 og htc sensation, det hadde vært supert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg