UnZane Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg har levert mitt førerkort frivillig for 5 måneder siden. Jeg er tatt for kjøring påvirket (0.5). Nå er det gått 5 måneder siden avhør og det er ikke skjedd noe mer. Lurer på hvor lang tid politiet har på seg til å behandle saken, da jeg fikk muntlig informasjon fra etterforsker om at tap av førerrett ville være 4 til 6 måneder. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg ville ringt til politiet og forhørt meg, det kan jo være at de har "glemt" saken din. Lenke til kommentar
BECMST Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Siden du leverte det frivillig og dermed samtykte i førerkortbeslag, kan de holde på så lenge de vil. Hadde du nekta å levere fra deg førerkortet, så ville de alikevel tatt det MEN da kunne de ikke beholdt det lenger enn 2 uker før de endten måtte levert det tilbake eller gitt en dom/utsettelse Lenke til kommentar
masterboy Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Siden du leverte det frivillig og dermed samtykte i førerkortbeslag, kan de holde på så lenge de vil. Hadde du nekta å levere fra deg førerkortet, så ville de alikevel tatt det MEN da kunne de ikke beholdt det lenger enn 2 uker før de endten måtte levert det tilbake eller gitt en dom/utsettelse 3 uker er det da! Pirk:/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå