nomore Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Hei, Har en utstyrskasse laget i kryssfiner som eg gjerne vil få malt i slitesterk maling, svart. Dette er typen flightcase eller transportkasse med aluminumsrammer. Rammen er ikke montert enda. Helst noe eg kan få tak i på Jernia, XL-bygg, Clas Ohlson, Byggmax, Biltema eller Jula. Takker for svar Lenke til kommentar
nomore Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Var innom en malingsbutikk i går og de anbefalte meg Jotun Bengalack. Svart matt. På boksen står det for innendørs og utendørsbruk, slitesterk og slagsterk. Så får eg håpe resultatet blir bra Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Bengalakk skal sitte godt. Ta et par biler av kassa når du har malt. Edit: http://www.agerup.no/Files/Billeder/maling/Pdf%20jotun%20fargekart/Bengalack_08.pdf Endret 1. mai 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
nomore Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Her er kassen malt: Bildene er tatt mens malingen fortsatt er våt. Men det sees vel Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Ser bra ut. Et par strøk vil nok gjøre seg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Nå husker ikke jeg hvordan det er med benga - men du kunne jo vurdert noe klarlakk over etterpå (selv om det blir litt dumt siden du har valgt "matt") - for ekstra styrke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå