SirJohn Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 BeQuiet noise absorber http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet526.htm Vil desse mattene auke tempraturen inni kabinettet eller? Virker dei? (noen som har prøvd?) Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 De vil garantert øke temperaturen i kabinettet. Dette er pga at metallet i toweret ikke lenger kan overføre varme fra innsiden til utsiden like effektivt som det gjorde før de ble isolert. Men avhengig av om du skal kline inn hele innsida av kabinettet eller bare store overflater blir resultatet litt forskjellig. Så tror nok uansett ikke at du vil oppleve en enorm temperatursving, så lenge du har et par kabinettvifter i drift er det ingen fare. Lenke til kommentar
Star Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 har montert dette selv i mitt chieftec miditower.. kanon fornøyd med resultatet.. klippa og limte over alt utenom nede og oppe i front, samt gulv.. temperaturen steg 1-2c og jeg har fått en så og si lydløs pc.. hører nesten ikke gf2 ti kortet som durer på 50db heller:) fungerer så absolutt.. og det er og anbefale.. brukte selv bare en kniv for og få arbeidet gjort:) Lenke til kommentar
ddd-king Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Kjøp sitteunderlag på Rema1000 til 10kr/plate. Trenger nok 2-4 slike: 20-40kr. Fungerer veldig bra synes jeg...:-) Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 15min sia vi gjorde dette på pcen til en kammerat her, liggeudnerlag for 50kr. funker bra Lenke til kommentar
SirJohn Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 høres bra ut, kanskje eg skal prøve da.... Verste som kan sje e jo at det ikkje virker, og da tar man dei av igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå