fusnyc Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Jeg har på en merelig måte klart å få frem en fps viser men hvordan får jeg den bort? Denne viseren er utrolig irriterende!!! :smile: Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 det kommer vel litt anpå hvilket spill du tenker på, eller om det er i windows du har fått den fram. For alt vi vet kan du ha prestert å få den fram i dos. Hvor er denne fps viseren?? Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Fortell oss hvilket spill det er i! Lenke til kommentar
fusnyc Skrevet 5. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2002 Dumme meg! Det er i Counter-Strike Eg har windows 98 SE. Viseren er nede til høgre Lenke til kommentar
STURM Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 skriv dette i console: cl_showfps 0 skjønner ikke hvordan du har fått den frem der men, hos meg er den oppe i v. hjørne Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Siden den er nede til høyre regner jeg med at en pal av deg har skrevet net_graph 1,2 eller 3 i consolen din. FOr å få det vek kkan du bare ta ned consolen og skrive net_graph 0 (eller i config.cfg fila di) Lenke til kommentar
thomasolsen Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Hos meg er den også nede til høyre! Det kommer sikkert ann på hvorda versjon av cs du har Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Quote: On 2002-02-06 12:55, thomasolsen skrev:Hos meg er den også nede til høyre! Det kommer sikkert ann på hvorda versjon av cs du har ja kom akkurat på det. hvis du skriver cl_showfps topright eller.no så kommer den oppe i høyre hjørne osv. Men det med forskjellig CS er feil. Jeg har prøvd både Retail og MOd og det er det samme Lenke til kommentar
thomasolsen Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Quote: On 2002-02-06 13:02, Baltazar skrev: Quote: On 2002-02-06 12:55, thomasolsen skrev: Hos meg er den også nede til høyre! Det kommer sikkert ann på hvorda versjon av cs du har ja kom akkurat på det. hvis du skriver cl_showfps topright eller.no så kommer den oppe i høyre hjørne osv. Men det med forskjellig CS er feil. Jeg har prøvd både Retail og MOd og det er det samme OK Bare gjettet på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå