Gå til innhold

Kan ikke åpne side uten feks .no i firefox

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har brukt firefox i lang tid på flere maskiner, men på den ene så får jeg ikke til å skrive ett eller flere ord i adresselinjen uten .no eller .com.

Vanligvis skrev jeg feks: stilig bil i adresse feltet og trykte enter og så fikk jeg opp google resulater.

Nå får jeg opp denne feil meld:

Fil ikke funnet

Firefox klarte ikke å finne en fil på jar:file:///C:/Program Files/Mozilla Firefox/omni.jar!/chrome/nb-NO/locale/browser-region/region.propertiesgoogle.

Kontroller filnavnet etter forskjeller i store/små bokstaver eller andre skrivefeil.

Sjekk om filen er flyttet, har endret navn eller er slettet.

Har prøvd å slette firefox og installert det på nytt uten hell

Kan noen hjelpe? Blir gal

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Jeg har brukt firefox i lang tid på flere maskiner, men på den ene så får jeg ikke til å skrive ett eller flere ord i adresselinjen uten .no eller .com.

Vanligvis skrev jeg feks: stilig bil i adresse feltet og trykte enter og så fikk jeg opp google resulater.

Nå får jeg opp denne feil meld:

Fil ikke funnet

Firefox klarte ikke å finne en fil på jar:file:///C:/Program Files/Mozilla Firefox/omni.jar!/chrome/nb-NO/locale/browser-region/region.propertiesgoogle.

Kontroller filnavnet etter forskjeller i store/små bokstaver eller andre skrivefeil.

Sjekk om filen er flyttet, har endret navn eller er slettet.

Har prøvd å slette firefox og installert det på nytt uten hell

Kan noen hjelpe? Blir gal

Har du Chrome installert også på samme harddisk?

Prøvd å fjerne det?

sjekket instillinger på mozilla firefox at du søker via google på alternativer/instillingene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...