fiskfisk Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Masseforflyttere får mer å leke med til sommeren. Les hele saken Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Jaaaaaaaaaaaaaa! Er ganske utanfor fordi eg ikkje har fleire brett igjen på Portal 2 + at ingen av kompisane mine har dette enda, så får ikkje spelt multiplayer... enda... Så dette var ei kjempenyhende, for Portal 2 er verkeleg ei perle (noko Portal 1 var òg). Lenke til kommentar
Seal Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Mats Lindh... hmm... aldri sett han her før Ny, eller bare jeg som ikke har fulgt med i timen? Uansett syns jeg du skriver veldig underholdene og godt, så håper vi vil se flere tekster av deg Men hva var det jeg faktisk skulle skrive her... jo! Dette: JAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Lenke til kommentar
Løve Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Hadde gjort seg med en map editor også. Coop-modusens levetid er jo bare begrenset av antall brett. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Passer bra, siden jeg runda Portal 2 for bare noen timer siden. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Passer bra, siden jeg runda Portal 2 for bare noen timer siden. Da begynner du på nytt, med kommentarer! Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Mats Lindh... hmm... aldri sett han her før Ny, eller bare jeg som ikke har fulgt med i timen? Uansett syns jeg du skriver veldig underholdene og godt, så håper vi vil se flere tekster av deg Skribent siden 2003, så heeeelt fersk i gamet er jeg ikke. :-) Men siden bruddet i 2009 har jeg vært teknisk ansvarlig for Gamer.no-plattformen og for utviklingsløpet for den, så det jeg skriver for Gamer består nå for tiden stort sett av ting som leses av prosessorer og ikke av personer. :-) Edit: og takk selvsagt, alltid hyggelig med slike tilbakemeldinger! Endret 29. april 2011 av fiskfisk Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 SP er runnet allerede og Co-Op har jeg runnet tre ganger (snart fire, kommer sikkert til å bli flere også), så dette ser jeg virkelig frem til Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Gleder meg! Fantastisk spill! Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Portal 2 er et herlig spill, så mer content er bare bra! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Dette her er fantastisk nytt, selv om Valve pratet om DLC før spillet faktisk kom ut er det digg å faktisk ha en dato. Liten kommentar til artikkelen: Oppdateringen kommer sikkert til å koste noen hundre poeng på Xbox LIVE, Microsoft krever at DLC skal koste en minimumssum med penger. For Valve sin del kom dette frem når Left 4 Dead skulle oppdateres, den første kom gratis mens den andre måtte kjøpes. PlayStation 3-versjonen får vel gratis oppdatering gjennom Steam. Ser andre spillsider presiserer at Valve understreker dette med null kroner på alle plattformer - I stand corrected. Og det er jo bra! Endret 30. april 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
stavros Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Godt å være småbarnsfar så holder spillet helt til utvidelser kommer Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Synst det er litt feil å kalle det en utvidelse, mer en patch med forbedringer. Men selvsagt glad for at de fortsetter utviklingen av Portal 2! Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 flotte saker! får håpe det bare ikke er et nytt test chamber da, men litt mer. Lenke til kommentar
Gege Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Synes de kan legge ut Episode 3 av Half-Life 2 først Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Dette er nok et separat prosjekt og har ingenting med utviklingen av episode 3/Hl3 å gjøre. Men hadde ikke skadet noen å få en heads up hvordan det står til på den fronten. Lenke til kommentar
Seigman Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Er det noen dato for denne utvidelsen? Ser ingenting nevnt i artikkelen... Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Er det noen dato for denne utvidelsen? Ser ingenting nevnt i artikkelen... Eneste som er sagt er 'i løpet av sommeren'. Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Eneste som er sagt er 'i løpet av sommeren'. Noe som i Valve Time er i november? Finnes såklart unntak, så får ha trua på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå