Xe-Dingo Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg er ute etter å tulle litt med mine litt nybegynte nettverksvennene mine. Har litt peiling på bat. filer (netsend osv.) men d er litt stress og lage mange bat. filer... D er ikke en måte å lage èn bat. fil som sendes ut til hele nettverket ?? eller noen bestemte ?? (d er altså meldinger jeg prØver å sende... ) Eller en lettere måte enn å lage èn til hver person, skrive meldingen og ta copy,paste,copy,paste nedover...... også må jeg gjØre d igjen D er ikke VELDIG viktig men d sparer meg mye tid hvis d finnes en lØsning Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 start CMD og skriv net send, da får du se noe rart... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Og til flere forskjellige arbeidsgrupper? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Du kan kun sende til alle eller en net send * melding sender til alle. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Innen arbeidsgruppen. Ikke mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå