pikamikaa Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Hei! Det har plutselig begynt å skje noe rart. Alle filer jeg laster ned, f.eks Opera, Flash player, Silverlight, så kommer det opp at "Files are corrupted" hele tiden. Går ikke ann å oppdatere Windows Update eller Norton Live Update. Finner heller ikke noe virus med antivirus, og får jo heller ikke lastet ned noe nytt tror jeg.. Hva er galt?? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Kan være minneproblemer. Test med UltimateBootCD's minnetestprogram. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Start opp i sikkerhets modus å kjør antiviruset ditt Har større sjans til å finne noe da For det hvirker som at du har et virus eller 10 og kanskje noen trojanere :S Lenke til kommentar
pikamikaa Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Hmm ja.. Skal prøve, men jeg får vel ikke installerert det minne programmet engang, for alt er jo bare corruped.. :/ Sikkerhetsmodus med eller uten nett foressten.. ? Endret 29. april 2011 av Aulie Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Ta uten nett du For du skal jo bare kjøre antivuruset. Kanskje du har noe sånt anti malvare program og som du kan kjøre? Å husk å kjøe Ccleaner i samme sleng når du er inni sikkerhetsmodus da Lenke til kommentar
pikamikaa Skrevet 30. april 2011 Forfatter Del Skrevet 30. april 2011 Hmm, har bare Norton og CCleaner.. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Okei. Prøv dette programmet da: http://www.filehippo.com/download_malwarebytes_anti_malware/ Dette programmet finner som regel trojanerene som har lurt seg ned på pcen din Kjører det selv 1 gang i mnd, antivirus 1 gang i mnd å ccleaner 1 gang i uken Lenke til kommentar
pikamikaa Skrevet 30. april 2011 Forfatter Del Skrevet 30. april 2011 Gjort det nåå.. Ingen forskjell :/ Hmm...... Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Da har ikke jeg noen flere forslag. håper du finner ut av det eller at noen andre kommer innpå her å¨hjelper deg Lenke til kommentar
phlake Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Har du prøvd å teste maskinen med bare én rambrikke? Anbefaler det, for dette høres ut som et ram-problem. Test med ulike brikker og forskjellige minnespor. Lenke til kommentar
pikamikaa Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Nå fant jeg ut av en ting, tror jeg. Jeg prøvde å laste ned Java via trådløst (har akkurat fått nytt nett og router), og da blei alt corrupetd. Og når jeg prøvde igjen på nytt med kabelen i, så virket det.. Når jeg ikke hadde kabelen i, så lasta den ned i 1,8 ca, og med kabelen så var det over 4 i hastighet. Lenke til kommentar
pikamikaa Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 noen som vet noe? nå har jeg brukt kabel lenge, så skulle jeg bruke trådløs nå, og ingen web tv virker og ikke facespill og på mange nett sider er det bare skrift koder nedover hele og alt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå