Ricopwndu Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Hallo alle sammen. Som dere sikkert vet er det konfirmasjon snart, og jeg har tenkt til å kjøpe meg ny PC. Jeg vil helst ha en stasjonær PC rundt prisklassen 10000kr. Jeg vil helst ha en ganske bra PC, som greier å kjøre spill glatt Tar imot alle råd Endret 29. april 2011 av Ricopwndu Lenke til kommentar
Maciato Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 kjøp en som er lett å oppgradere... hvis du skal bruke 10k på pc så burde du tenke litt lenger enn 2 år frem i tid,, kjipt at når feks call of duty kommer med nytt spill så er pcen din utdatert ;-) Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Ta en titt på Black Refinery her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1225711 Blir ca 10 000kr inkludert grei skjerm, mus og tastatur. Lenke til kommentar
phlake Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Ta utgangspunkt i oppsettet her, eller som i den øverste tråden på forumet her (uten skjermkort). Bare sett opp på Dustinhome og ikke komplett, så sparer du nok noen kr. Det ligger masse tråder om gamer-pc til rundt 8-10k på forumet :o) Lenke til kommentar
Ricopwndu Skrevet 30. april 2011 Forfatter Del Skrevet 30. april 2011 Takk for gode råd ! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hva er det du trenger å vite? Spørsmålene dine er besvart. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Han er vel litt tungnem da serru. :!: Men jo, spørsmålet er behørig besvart. Agentspoon har lagd en bra tråd som det ble linket til der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå