ttt Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 eg har tenkt å kjøpe ein gamepad. men eg er ikkje heilt sikker på kva sort eg skal velge.. hadde tenkt meg ein som liknar på playstation kontrollen.. tenker å bruke den til spill som tony hawk 4.. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 hadde tenkt meg ein som liknar på playstation kontrollen.. Da kan kanskje en PS2-kontroller være løsningen? Finnes gode adaptere, blant annet på Clas Ohlson. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Gravis Gamepad Pro. Gammel men god, og ganske lik Playstation sin (bare styrekorset som er annerledes). PS-kontroller og adapter funker ikke til absolutt alt. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 PS-kontroller og adapter funker ikke til absolutt alt. Hva er det de ikke fungerer til? Fungerer gjennom DX som en hvilken som helst PC-gamepad såvidt jeg vet... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Da skal jeg sannelig prøve litt mer! Fikk ikke til på f.eks Sensible world of soccer og Pushover (gaaamle ja). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå