hvorfortfryservann Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 jeg har tenkt å kjøpe meg el-sykkel, men jeg vet ikke om jeg skal kjøpe bestbike eller scootipuff.. hva er egentlig forskjellen på de? : ) PS: Jeg visste ikke helt hvor dette passa inn så jeg bare la det her : P Lenke til kommentar
leorat Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) jeg har tenkt å kjøpe meg el-sykkel, men jeg vet ikke om jeg skal kjøpe bestbike eller scootipuff.. hva er egentlig forskjellen på de? : ) hvorfor ikke bare kjøpe en vanlig sykkel? de går jo ikke fortere enn 25 km/t, men det er helt sikkert mulighet for trim! Endret 29. april 2011 av leorat Lenke til kommentar
hvorfortfryservann Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 jeg har tenkt å kjøpe meg el-sykkel, men jeg vet ikke om jeg skal kjøpe bestbike eller scootipuff.. hva er egentlig forskjellen på de? : ) hvorfor ikke bare kjøpe en vanlig sykkel? de går jo ikke fortere enn 25 km/t, men det er helt sikkert mulighet for trim! Jamen det er så tungt i oppoverbakker.. Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Tungt i oppoverbakke? Skal du trille den? Lenke til kommentar
leorat Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 jeg har tenkt å kjøpe meg el-sykkel, men jeg vet ikke om jeg skal kjøpe bestbike eller scootipuff.. hva er egentlig forskjellen på de? : ) hvorfor ikke bare kjøpe en vanlig sykkel? de går jo ikke fortere enn 25 km/t, men det er helt sikkert mulighet for trim! Jamen det er så tungt i oppoverbakker.. da kan du jo gå for en sånn hybrid-sykkel med elektrisk motor som hjelper deg opp de tunge bakkene! ser jo sykt rart ut, men en scooter som går i 25 km/t ser minst like rart ut! samtidig som at folk vil bli EKSTREMT irritert hvis de havner bak deg!:L Tungt i oppoverbakke? Skal du trille den? tror han tenker på vanlig sykkel (: Lenke til kommentar
leorat Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) jeg har tenkt å kjøpe meg el-sykkel, men jeg vet ikke om jeg skal kjøpe bestbike eller scootipuff.. hva er egentlig forskjellen på de? : ) Men hvis jeg måtte ha valgt en av de, så hadde jeg gått for bestbike, av den enkle grunn at den ser noe bedre ut! kvalitetsmessig så tror jeg begge merkene har dårlig kvalitet, og syklene vil nok ryke svært fort! mulig noen av de større merkene kaster seg på denne "trenden", hvis jeg kan kalle det det, og da er det nok mulighet for sykler med bra kvalitet! virker som bortkastet penger! Endret 29. april 2011 av leorat Lenke til kommentar
janstok Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 En slik mopedsykkel vil du oppleve som svak og du vil fort sette den bort i boden. Hva med en alminnelig tråsykkel med hjelpemotor? F. eks en på denne siden: http://ecoride.no/ Da har du et bra fremkomstmiddel som holder en høy gjennomsnittsfart samtidig som du kan sykle milevis uten å bli sliten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå