SonyHD Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Hei. Kjøpte meg en ny sub her om dagen, men vet ikke helt hva jeg trenger av utstyr for å koble den. Kjøpte en passiv 18" Fence Audio subwoofer. På den gamle lille subben jeg hadde brukte jeg bare RCA kabel, men dem ser ut til å være for små her. Noen som vet? Legger ved bilder. Om noen er intressert selger jeg den, 800kr. Endret 29. april 2011 av SonyHD Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Type kontakter du behøver skal jeg ikke si noe om, men kan virke som om du har misforstått litt hva passiv betyr.. Passiv=uten innebygget forsterker. Lenke til kommentar
Fenderking Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Beklager å måtte si dette men den subben får du aldri 800 for. De selges på netthandelen.no for mindre enn det. jeg anbefaler deg å ikke kjøpe subber på netthandelen men hos en bilradio butikk som for eks bilradiospesialisten.no Hei. Kjøpte meg en ny sub her om dagen, men vet ikke helt hva jeg trenger av utstyr for å koble den. Kjøpte en passiv 18" Fence Audio subwoofer. På den gamle lille subben jeg hadde brukte jeg bare RCA kabel, men dem ser ut til å være for små her. Noen som vet? Legger ved bilder. Om noen er intressert selger jeg den, 800kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå