Tiper Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Hei, lurte på noen her viste egentlig hva dette her er. Saken har seg slik at hvergang gang jeg går på www.google.no har jeg en lyse på strek på toppen av skjermen, har aldri opplevd slikt og vet ikke hva det kommer av. Vet heller ikke når jeg fikk det, men jeg la merke til det idag. Trodde først det hadde noe med "babylon" å gjøre, fjernet utdvidelsen, fra programfilmer osv, men det hjalp ikke. Viss jeg går inn på www.google.com.bo så får jeg ikke den streken.. Så noen her som vet hvordan jeg kan fjerne dette? Mvh - Tipiks Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Ehm... se hva som skjer hvis du trykker på Bilder Edit: Den er der vel for å gi en indikasjon på hvilken side du faktisk er på.. Ser at den forsvinner hvis du trykker på noen av de andre linkene på toppen der... Endret 29. april 2011 av Tiugama Kaa 1 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Prøv å trykk bilder, kart, nyheter og de andre alternativene der oppe. Det er vel bare designendring. Personlig liker jeg den 1 Lenke til kommentar
Tiper Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 Oi ja, men er det mulig at jeg kan fjerne noen av de tingene der, som "scholar" eller evt. fjerne alt sammen. og er dette noe form for virus, malware, spybot osv. ? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Det er ikke virus, nei. Det er noen av Googles tjenester. 1 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Google har oppdatert tjenesten. Det er ikke noe galt. Det er ikke mulig/svært vanskelig å fjerne denne linjen, men det indikerer bare hvilken side du er på. 1 Lenke til kommentar
Tiper Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 Jeg skjønner. Takk for hjelpen folkens! Lenke til kommentar
Tiper Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 (endret) (dobbel post i know) Men et spørsmål ti, har dere også den logg inn og den (hjul greia) på høyre side? ( kommer ikke med på bilde) Endret 29. april 2011 av Tiper Lenke til kommentar
satchman Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Jada, de skal være der de og Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Funker ikke ordentlig med google.no . Her er eksempel på hvordan det er ment å være fra google.com Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 iGoogle og logg inn ja... samsvarer med om du er innlogget på gmailen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå