Brv Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Hei! Jeg har en iPhone 3gs som jeg kjøpte i slutten av 2010. Etter jeg lastet ned noen nye apps til denne for noen dager siden har plutselig strømbruken økt kraftig. Nå går det 3-4 timer så er den tom for strøm som er fryktelig irriterende hvis man er på jobb eller andre steder og ikke har lader tilgjengelig ++., noen som har peiling på hva jeg bør gjøre? Den ble plustelig slik for noen dager siden, før tok det gjerne 2 dager før dem måtte lades. Evt. hvordan avinstallerer man Apps? Er ikke mitt spesialfelt. Nb! Det har også kommet et tegn i høyre hjørne som ikke har vært der tidligere, ved strøminformasjonen på telefonen. Takker på forhånd for all hjelp! Endret 29. april 2011 av Brv Lenke til kommentar
J-nome Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 trykk og hold på app ikonet til det begynner å skjelve og en liten X hopper opp ved alle app ikonene. Så klikker du bare på xen. når du er ferdig å slette trykker du home knappen. Lenke til kommentar
Brv Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 Så enkelt, takk for det! Får se om telefonen bruker mindre strøm nå! Lenke til kommentar
J-nome Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Nå er det jo slik at om du bruker en del av de mer krevende appsene ganske mye så varer jo ikke batteriet særlig lenge uansett da. Kan også prøve å slå av 3gen/bluetooth og wifi når du ikke bruker det. Lenke til kommentar
Brv Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 Nå er det jo slik at om du bruker en del av de mer krevende appsene ganske mye så varer jo ikke batteriet særlig lenge uansett da. Kan også prøve å slå av 3gen/bluetooth og wifi når du ikke bruker det. Jeg bruker egentlig ikke disse appsene noe særlig, og derfor syntes jeg det var meget rart at batteriet skulle synke så mye på så kort tid. Nå har jeg av installert 2 av appsene og tegnet i hjørnet forsvant, som kanskje tyder på at det var disse programmene som gjorde at batteriet sank, men takk for rådet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå