compfreak Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg trenger en plate med plexiglass, ca. 50x50cm. hvor får jeg kjøpt det?? hvor mye koster det? Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 du får vartfall kjøpt plexiglass hos---> 3dfxCool, hos Microplex og hos Netconnection, men størrelsene er litt større enn hva du tenkte deg...du kan jo sikkert stikke innom en glassmester eller noe sånt....de har vel glass fra a til å Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 ellers så selger clas ohlson plexi glass, veit ikke om dem har din størrelse men... Lenke til kommentar
LL Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 SØK! på forum. Dette har vært oppe tusen ganger før! Lenke til kommentar
jcs0607 Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 ellers så selger clas ohlson plexi glass, veit ikke om dem har din størrelse men... clas ohlson selger bare 300mm x 200mm Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Ville heller satset på Lexan, det sprekker ikke så lett, er bedre egnet til både saging og boring, og det får du kjøpt hos vanlige glassmesterbutikker. Hvis du kjenner en blikkenslager, kan du tilogmed få bøyd/knekket plata i vinkel, ( Det kan man ikke med plexi), og da kan du lage stilige sidedører feks. Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 lexan tåler mere, ja.. men det er mye dyrere... plexi kan bøyes... det må bare varmes først... man får kjøpt plexi hoss de fleste byggevareforetninger.. gjør man ikke? kjøper på byggmakker jeg... kosta rundt 400kr hvadratmeteren... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 gå bort til glassmesteren og spør, jeg betalte 125,- for et middels stort plexi (o,5mm tjokt) og fikk et litt mindre (o,3mm tjokt) med på kjøpet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå