Gå til innhold

CD/MP3 Spiller

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du legger mp3 filene dine på en cd, slik at du får plass til gaaanske mange. Så setter du cden i cdspilleren og den klarer å lese mp3 filene..

Men på de fleste så får du ikke navn på artist o.l - bare et nummer :(

Liker du CDspillere så er det en god ting ;) Selv om cden kan hoppe slik at du mister lyd hvis du f.eks går. På disse og mange andre områder er en harddiskbasert spiller bedre.

Men ALT avhenger jo selvfølgelig av bruken ;) Håper det forklarte noe

Lenke til kommentar

Vil bare legge til at verden har gått videre og at cd-baserte spillere kan takle en god del risting før det blir problemer. Min iRiver IMP-400 klarte seg uten problemer selv om jeg hadde den i en lomme på shortsen og dunket benet konstant i den mens jeg gikk. Eneste jeg trengte å gjøre var å sette på maks buffer og en annen ekstrafunkskjon for "ekstreme" tilstander.

Den viser også tagger (navn på sang, artist osv).

En ting jeg vil fremheve med den spilleren er den ekstra batteripakken du kan koble på dersom de oppladbare er tomme. Riktignok er ikke den pakken veldig pen, men det har lite å si når den bare brukes i nødstilfeller.

Til mitt bruk fungerer en cd-basert helt fint, men man må selvsagt finne ut hvilke behov man har først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...