Gå til innhold

Tele2 Sheriff opphører som gratisalternativ!


Anbefalte innlegg

Jeg synes det er synd at Tele2 fjernet dette abonnementet. Jeg har hatt sheriff i et år nå. Kan ikke egentlig si jeg er spesielt fornøyd med noe annet en prisen. Dog har prisen vært så god, at jeg har sett igjennom fingrene på dårlig kundeservice, dårlig dekning, dårlig min side osv.

 

Nå skal jeg bytte til noe annet. Antagelig OneCall. Dette både for å få bedre dekning, og forhåpentligvis få noe bedre kundeservice.

I tillegg vil jeg bytte av prinsipp, da jeg ikke liker hvordan Tele2 ordlegger seg, og at de sa i mars at sheriff ikke skulle endres.

 

 

 

 

Foreløpig virker OneCall faktura som et greit valg.

Er det noen som vet om alternativer?

 

Jeg ringer og sender sms moderat, holdt meg som regel under 170-grensa til sheriff. Data bruker jeg ikke, da jeg uansett alltid har WiFi.

 

Takktakk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skylde og skylde... netcom sitt nett er det man får via tele2, så dekningen til netcom er abdolutt en del av vurderingsgrunnlaget for tele2. Som kunde kunne jeg ikke brydd meg mindre om hvem tele2 kjøper tjenester fra. Tele2 sine abonnement gir meg dårligere dekning enn feks onecall, telenor og ludo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det OneCall Faktura som blir det beste alternativet for oss med sheriff ?

Skulle tro det er et bra alternativ. Jeg har hatt OneCall faktura i noen år, og har ikke hatt noen problemer. Med mitt bruk betaler jeg kun oppstartsavgift og noen få kroner for datatrafikk.

 

Jeg synes det er såpass billig at jeg bare venter på at de også gjør noe med tilbudet. De innførte oppstartsavgift for noen år siden, og håper de jeg fortsetter med dagens betingelser.

Lenke til kommentar

Er det OneCall Faktura som blir det beste alternativet for oss med sheriff ?

Sheriff er fremdeles såvidt bedre enn Onecall faktura. Du har 10 min mer gratis ringetid hos Tele2, ellers er de temmelig like utenom at SMS koster 0,01 mindre hos Tele2. Noe man også må huske er at man ringer gratis til Norge dersom man er i Sverige og kan også motta samtaler gratis. (Skulle nesten jobbet hos salgsavdeling til Tele2 jeg :roll: )

Endret av Wisd0m
Lenke til kommentar

Sheriff er fremdeles såvidt bedre enn Onecall faktura. Du har 10 min mer gratis ringetid hos Tele2, ellers er de temmelig like utenom at SMS koster 0,01 mindre hos Tele2. Noe man også må huske er at man ringer gratis til Norge dersom man er i Sverige og kan også motta samtaler gratis. (Skulle nesten jobbet hos salgsavdeling til Tele2 jeg :roll: )

 

De gir 10 minutter mer ringetid, men er også 14 øre dyrere pr. min.

Endret av CAT0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...