buffy88 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 jeg trenger hjelp til å huske ka dette barne tv heter for noe.. blir snart gal hvis jeg ikke finner ut av ka det heter jeg husker ikke så mye fra det men jeg husker det var en kanin og at det kom en bie å satte seg på snuten hans.. og at han prøvde å få den vekk.. kaninen var lys brun tror jeg og det var ikke tegnefilm men dukker tror jeg (litt sånn som den fantastiske mikkel rev) det er veldig gammelt barne tv, jeg er født i 88 og jeg så på dette når jeg var liten.. om det var et nytt barne tv på den tiden eller om det var gammelt då også vet jeg ikke.. tror det var en sang der og men husker ikke kordan den gikk.. bonus poeng hvis du husker sangen og Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 Kaniner nei den var ikke på den listen.. men takk for svar.. tror ikke det var så veldig kjent.. Lenke til kommentar
Sowny Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) tiny toon? kanskje dette? Endret 30. april 2011 av Ollee48 Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 30. april 2011 Forfatter Del Skrevet 30. april 2011 tiny toon? kanskje dette? hehe nei var nok ikke det heller.. det er ikke tegnefilm eller animasjons film.. tror de brukte dukker.. Lenke til kommentar
Rimtusse Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Alt jeg finner med kanin dukker er "The Brown Rabbits"(bare scroll litt ned på den sia så finner du det). Andre barne-tv-greier er The Beatrix Potter Tales, men det er bare med flotte tegninger da, men noen steder filma dem det med en levende brun kanin. Endret 15. juni 2011 av Rimtusse Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Kan det være denne du tenker på? Utrolig dårlig opptak, men den heter revestreker tror jeg. Eller Fox Tales på engelsk. Edit: Helsikken, innså akkurat at du nevnte reven i en bisetning Nevermind! kanskje? Men det er jo ikke dukker.. Endret 16. juni 2011 av TheScorp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå