Jonas987654321 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Hei, jeg har innstalert Ultimate Traffic i flight simulator 2004. Jeg finner alle andre flyselskaper unntatt American Airlines og Norwegian Air Shuttle.. Hvor er de?. Jeg har hørt at oppdateringen er løsningen, men håper noen kan ha en løsning her før jeg går for oppdateringen. Og hvordan kan man se time tabellene til en flyplass?.. På forhånd takk Lenke til kommentar
koots Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Stemmer for at du tar en oppdatering, får du oppdaterte rutetider også. Oversikt over avganger/ankomster finner man gjerne på hjemmesidene til flyplassene. Endret 30. april 2011 av koots Lenke til kommentar
Jonas987654321 Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Stemmer for at du tar en oppdatering, får du oppdaterte rutetider også. Oversikt over avganger/ankomster finner man gjerne på hjemmesidene til flyplassene. takk for svar.Det jeg mener er er rutetabellene i Ultimate traffic??, skal det ikke gå an å se dem i programmet?.. bare lurer Lenke til kommentar
koots Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Det aner jeg ikke desverre, brukte aldri det programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå