Hardgamer Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 jeg kjøpte en bærbar pc (msi gt660) fra Amentio.no som nå er konurs. I dag sluttet selfølgelig maskinen å fungere. skjermen er og forblir svart etter at jeg har skrudd den på. så jeg lurte på garantien, hvordan fungerer det ? kan jeg levere den inn på f. eks elkjøp og få en gratis reperasjon ? det står også at msi har 2 års garanti Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Du har garanti igjennom msi. Se om du kan registrere PCen på dems webside, ofte må du skrive inn produktnr og Serialnr. Så er det bare å sende inn til en msi autorisert reperasjons plass i norge. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Hvis selger er konkurs så må du kontakte MSI direkte for å benytte evt. garanti som du har igjen. Problemet er at om ikke MSI har noe kontor i Norge (det vet jeg ikke) så kan det involvere å sende varen utelands til europa noe sted. -Stigma Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Kan prøve å kontakte msi direkte. Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 ringer til msi support på mandag, får se om jeg får noe hjelp Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Hei,Infocare.no er servicepartnert på MSI-maskiner i Norge. Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2011 sendte pc'n til infocare i posten for en uke siden nå. De har motatt deler, og ser ut som har begynt å jobbe med den. takk for alle svar ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå