Oter Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 skal bygge meg en ny maskin,og da trenger jeg et kabinett som har plass til mange hardisker,helst med plass til 9stk(eller flere)5¼" plasser,så jeg får plass til minst 3stk HDD Hot-Swap kabinett. kabinettet må også ha plass til Radeon HD 6990 skjermkort. må også ha plass til vannkjøling,og være greit og få lagt kabler,så kabinettet blir ryddig og fint. har sett på disse kabinettene her selv: Lian Li PC-P80B: http://www.microplex.no/Avdelinger/Datakomponenter/Kabinett/Maxi-tower/Lian-Li/Lian-Li-PC-P80B,-Fulltower,-Sort-100pcnt-aluminium-31330.aspx Lian Li PC-A77FB: http://www.microplex.no/Avdelinger/Datakomponenter/Kabinett/Maxi-tower/Lian-Li/Lian-Li-PC-A77FB,-Fulltower,-Sort-100pcnt-aluminium-44177.aspx andre kabinetter som jeg burde sjekke ut? Lenke til kommentar
Fenderking Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Lett corsair obsidian 800d. Bra til vannkjøling og masse plass og veldig bra utformet for å legge kablene i system, det er litt dyrt men det er vell det beste man kan få for penger. Plass til stor radiator og vanntank inni. Endret 29. april 2011 av Fenderking Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Xigmatek Elysium burde være et godt alternativ. Lenke til kommentar
Oter Skrevet 30. april 2011 Forfatter Del Skrevet 30. april 2011 Xigmatek Elysium burde være et godt alternativ. er det ingen som selger dette i norge? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Det har nok ikke kommet på markedet helt enda, men jeg tror ikke det er lenge til det kommer Lenke til kommentar
Oter Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 ok,får vente litt og se om det kommer til norge,ellers så blir det et av de 2 lian li kabinettene tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå