orodreth Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 trenger nytt kabinett fordi... vel det jeg har duger ikke. hva er kult for meg når jeg ikke gidder å bruke masse penger. tenkte på microplex.no da. takker veldig bra for alle svar! ps. har høy temp, trenger god kjøling. kanskje jeg skal ta med en ny vifte til prosessoren, tips der å takk! Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Chieftec Dragon Medium Tower m/dør Sort m/360W (DX-01B-D-U). Dette har USB og FireWire i fronten. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=6&s=pl Fargen bestemmer du selv, men jeg legger ut link til det sorte, siden jeg liker den fargen. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Mange sverger til disse Chieftec kabinettene, de er sikkert veldig bra. Jeg har spesiell god erfaring med AOpen skapene H600A og H600B. Den sistnevnte er jeg svært godt fornøyd med pga meget god strømforsyning. Det er muligheter til mange kabinett vifter osv. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 Chieftec Dragon Medium Tower m/dør Sort m/360W (DX-01B-D-U). Dette har USB og FireWire i fronten. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=6&s=pl Fargen bestemmer du selv, men jeg legger ut link til det sorte, siden jeg liker den fargen. litt for plain liksom. skal ha litt mer sinnsykt liksom. ikke for å klage da. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Antec kabinettene er jo pene å se på Om du er litt viderekommen med lommeboka kan du jo pøse på med en alum. thermaltake :wink: Lenke til kommentar
LoS Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Chieftec Dragon Medium Tower m/dør Sort m/360W (DX-01B-D-U). Dette har USB og FireWire i fronten. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=6&s=pl Fargen bestemmer du selv, men jeg legger ut link til det sorte, siden jeg liker den fargen. litt for plain liksom. skal ha litt mer sinnsykt liksom. ikke for å klage da. skal du ha sinnsyk, så bør du velge Thermaltake Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Chieftec Dragon Medium Tower m/dør Sort m/360W (DX-01B-D-U). Dette har USB og FireWire i fronten. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=6&s=pl Fargen bestemmer du selv, men jeg legger ut link til det sorte, siden jeg liker den fargen. litt for plain liksom. skal ha litt mer sinnsykt liksom. ikke for å klage da. skal du ha sinnsyk, så bør du velge Thermaltake Det har god lufting også, har det ikke? Lenke til kommentar
Decline Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Følger vel med 7 små vifter eller noe tar jeg ikke helt feil? Og har hørt det skal være ganske bra nedkjølt generelt også. Dessuten får du med temperaturmåler og viftekontroll på kabinettet Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 ville gått for thermaltake har mange kule de Lenke til kommentar
uGn Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg ville aldri ha kjøpt meg Chieftec eller thermaltake pga. at de er så "mainstream" , er ikke moro å komme på LAN og se at 90% av alle har likt kabinett som deg (stått i kø for å komme inn på TG ?, har vet du hva jeg snakker om.. ) Gå for noe som har sitt eget preg, let hos andre som ikke er så kjent. -er mitt råd.. Selv har jeg et Chenbor ServerTower, digg uGn Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 fine svar dette. men hva med ny cpu vifte. noen bra og foresten, klarer min 320 watt sf 7 vifter. hvor mange ampere er de på? Lenke til kommentar
Decline Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Se på thermaltake sine sider, men de tar neppe så mye strøm. Det kjøler ihvertfall bra! :wink: Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 tenker jeg tar thermaltake, den sorte! den ser fin ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå