En_annen Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Noen som vet noe om det nye albumet? Alt jeg vet eller trur er at sangen "Cocain" er leaked, og den var SÅ bra! Hvis det er sånn den nye cd vil bli, vil det bli en av hans beste. Men tilbake til spørsmålet, det jeg lurer på er om noen har noe informasjon om det nye albumet? Jeg kan ikke finne noe, jeg vet ingen ting. Endret 29. april 2011 av En_annen Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Niks, Eminem kommer aldri til å toppe The Marshall Mathers LP. Lenke til kommentar
En_annen Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 Niks, Eminem kommer aldri til å toppe The Marshall Mathers LP. Du kan ikke sammenligne stilen han har på Recovery og stilen han har på The Marshall Mathers LP. Det er to forskjellige "styles", hver god på sin egen måte. Recovery og Relapse var ikke dårlig, de var bare anderledes. Jeg skjønner mange ikke liker den nye stilen, fordi vi var forelsket i den gamle, men Eminem har sluttet med rus, og det er nok for meg til å gi di nye CD'ne hans en sjangse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå