Nissen Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Sjekk ut denne vifta da: http://www.geocities.com/dreitty/UnNamed.html Mvh Nissen _________________ TBird 1.4 MSI K7T266 Pro -R 256 TwinMOS DDR-RAM SB Live FPS 1500 Taisol CGK760 m. Funnel og 19dB vifte. ATI Radeon 7200 [ Denne Melding var redigert av: Nissen på 2002-02-04 20:48 ] Lenke til kommentar
kaofbc Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Beste vifta jeg har sett på lenge..... Kjipt at du må plugge den inn i veggen for at den skal funke da...:smile: hehehe...kult! Lenke til kommentar
danibjor Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Er det den nye CPU kjøleren din ? Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 4. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2002 Det er kabinettvifta mi! Den kan og koples til molex-kontakt. Mvh Nissen Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 4. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2002 Har skrevet litt mer om den her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=12676&forum=58 men siden SirHartge selvfølgelig måtte flytte denne tråden til Off Topic trodde jeg at ikke resten av folka der ute i verden skulle få se herligheten. :smile: For det kan da umulig være mange som surfer innom Off Topic seksjonen. Mvh Nissen Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 her har jo moderator feilplassert litt kraftig etter min mening! den hører så absolutt inn under case-mod, og der er det mange som leser! Lenke til kommentar
shahin Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Synes du at din bruk av emnefeltet er fornuftig? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Quote: On 2002-02-04 20:57, Nissen skrev:men siden SirHartge selvfølgelig måtte flytte denne tråden til Off Topic trodde jeg at ikke resten av folka der ute i verden skulle få se herligheten. :smile: jeg kan flytte denne også jeg.. leggern i case mods. Lenke til kommentar
Fa så Quvasse Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 ja nissen den viftå he æg sit før på et lan men å æ sikkart "goe" Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 En sånn kunne jeg trengt (!) Bruke som støblåser inne i kabinettet. Har vært på utkikk etter noe liknende i langsommelige tider. Er det opprinnelig en CPU-vifte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå